جشن انقلاب در مجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند برگزار شد

جشن انقلاب با حضور معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و تعدادی از مسئولین اجرایی شهرستان در مجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند برگزار شد.

به مناسبت ایام دهۀ مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم جشنی با حضور امام جمعه زرند، فرماندار زرند، نمایندۀ مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و تنی چند از مسئولین شهرستان در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برگزار شد.

 

ghatran-dahe-fajr_ (4)


به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند، به مناسبت ایام دهۀ مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم جشنی با حضور امام جمعه زرند، فرماندار زرند، نمایندۀ مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و تنی چند از مسئولین شهرستان در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم “حسین متصدی” مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهۀ فجر به طور خاص از کارگران و تلاش گران عرصۀ این صنعت تقدیر وتشکرکرد.

 

متصدی گفت: در این ایام خداوند را شاکریم که توانستیم بعد از ۷سال و با همّت همکاران خود در این مجتمع استارت کوره انهدام آمونیاک را بزنیم که این موضوع تأثیرات بسزایی در کاهش آلایندگی های زیست محیطی ناشی از انتشار آمونیاک را دارد.

 

در ادامه “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند، ضمن تشکر از حضور کارگران و مدیران صنعتی در این مراسم افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای خوبی داشته و طبق سخنان امام(ره) خدماتی که در نظام انجام میشود را مردم باید هم بشنوند و هم ببینند.

 

فرماندار زرند گفت: در سطح شهرستان زرند در یک سال گذشته ۶۰طرح و پروژه عمرانی داشتیم و حدود ۲۱میلیارد تومان هزینه این طرح ها شده است و علی الرغم تحریم ها کار انجام شده که جای شکرش باقیست، و اینکه همۀ کشورها علیه نظام جمهوری اسلامی دست دردست هم دادند ولی با پشتکار مسئولین و مردم به جایی نرسیدند.

 

وی گفت: ما در ۷ اسفند دو انتخاب سنگین داریم و همۀ عوامل اجرایی شهرستان حضور دارند و قصد بر این است که انتخابات سالم و انتخاباتی که درشأن و منزلت مردم شهرستان زرند هست، برگزار کنیم.

 

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران مراسم بود.

 

امیری گفت: درآستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور به فضای جدیدی وارد شده است و کشور در حال خروج از رکود می باشد که با همت دولت و مسئولین از این وضعیت در خواهیم آمد.

 

امیری افزود: ۸ سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و چند سالی هم جنگ اقتصادی را سپری کردیم و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برجام با تدبیر و رهبری مقام معظم رهبری به سرانجام رسید و این دست انداز از جلوی پای ما برداشته شد.

 

وی افزود: امروز یک فاز جدیدی ایجاد شده است و امیدواریم که این مرحله سازندگی تبدیل به اقتصاد مقاومتی شود که این لازمه اش تولید و مصرف داخلی است و ما باید تولید داخلی را تقویت کنیم و از واردات جلوگیری کنیم.

 
در ادامه حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه شهرستان زرند با حضور در جایگاه گفت: خداوند امام (ره) را رحمت کند که ما را نجات داد، دین ما را آزاد کرد، دین ما در اسارت طاغوت بود، این امام بزرگوار به ما یاد داد که ایران اسلامی باید در دنیا سربلند باشد، الحمدالله ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.

 

ابراهیمی افزود: ساخت پهباد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه به اندام قدرتمندان انداخته است اگرصنعت خودرو را به این جوان ها بدهند خیلی اتفاقات می افتد و ما در بحث صنعت هسته ای پیشرفت های خوبی داشته ایم.

 

در پایان، مراسم با برنامه های فرهنگی و اهداء جوایز مسابقات ورزشی کارگری که به همت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به مناسبت دهۀ مبارک فجر برگزار شد همراه بود.

 

 

ghatran-dahe-fajr_ (5)

ghatran-dahe-fajr_ (3)

ghatran-dahe-fajr_ (2)

ghatran-dahe-fajr_ (1)

 

 

انتهای پیام/