قران دوستان زرندی بخوانند / حضور نابغه قرانی در زرند

محمد تقی خان، نابغه و قاری قرانی که در حال حاضر از طلاب حوزه علمه قم می باشد با حضور در زرند بعد از نماز عصر روز جمعه برنامه های قرانی خود را اجرا خواهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، به نقل از ستاد نماز جمعه زرند به دعوت این ستاد نابغه قرانی پاکستانی با حضور در زرند و بعد از نماز عصر روز جمعه در مسجد جامع این شهر برنامه قرانی اجرا خواهد کرد.

 

 

MohammadTaghikhan_sz45

بنا بر این گزارش محمد تقی خان، نابغه و قاری قرانی که در حال حاضر از طلاب حوزه علمه قم می باشد با حضور در زرند بعد از نماز عصر روز جمعه برنامه های قرانی خود را اجرا خواهد.

 

 

محمد تقی خان هجده ساله و متولد سال ۱۹۹۷ میلادی (۱۳۷۶ هجری شمسی) در کشور پاکستان می باشد. ایشان در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود که پدر وی از روحانیون سرشناس و فعال منطقه بود. وی می تواند با استفاده از ۵۱ روش متنوع به سوالات قرآنی و علاقه مندان در موضوعات مختلف پاسخ بدهد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند، در گفتگو با صدای زرند از تمامی قران دوستان زرندی و علاقه مندان به برنامه های قرانی برای حضور در این مراسم دعوت نمود تا بعد از نماز جمعه در این مراسم شرکت نمایند.

 

 

انتهای پیام/