۱۵۰ برنامه در کوهبنان برگزار می‌شود

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: بالغ بر ۱۵۰ برنامه آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در دهه مبارک فجر در شهرستان کوهبنان اجرا می‌شود و تلاش بر این است که کیفیت برنامه‌ها را افزایش دهیم.

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: بالغ بر ۱۵۰ برنامه آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در دهه مبارک فجر در شهرستان کوهبنان اجرا می‌شود و تلاش بر این است که کیفیت برنامه‌ها را افزایش دهیم.

 

ghasemi-fajr-kouhbanan

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، حجت‌الاسلام “رضا قاسمی” صبح امروز در همایش کوهپیمایی اقشار مختلف مردم کوهبنان اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) مبارزات خود را به صورت رسمی از ۱۵ خرداد سال ۴۲ در اعتراض به کاپیتولاسیون آغاز و سرانجام توسط عمال حکومت طاغوت دستگیر و تبعید شد.

 

وی ابراز داشت: حکومت پهلوی احساس می‌کرد با تبعید حضرت امام راحل شعله‌های انقلاب را خاموش می‌کند، اما غافل از اینکه عاشقان و ارادتمندان به بنیانگذار کبیر انقلاب خود را به آب و آتش می‌زدند تا اعلامیه‌ها، نوارها و رساله حضرت امام خمینی (ره) را دست به دست کنند و لحظه‌ای از حرکت خود علیه رژیم پهلوی کوتاه نیایند.

 

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان خاطرنشان کرد: مبارزات در ۱۲ بهمن سال ۵۷ نتیجه داد و در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه چشم مردم به جمال حضرت امام (ره) منور شد و حکومت پهلوی برای همیشه به تاریخ پیوست و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی فصل نوینی از امید را در بین اقشار مختلف مردم حکمفرما کرد.

 

وی ابراز داشت: دشمنان و بدخواهان نظام که از همان ابتدا با شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف بودند از طرق مختلف همچون ترور شخصیت‌ها، جنگ تحمیلی، تهدیدها و تحریم‌ها در صدد مبارزه با ملت ایران اسلامی برآمدند تا بدین شیوه زهر خود را بریزند و به انقلاب خسارتی وارد کنند.

 

قاسمی بیان داشت: طی چند سال گذشته همواره منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری راه‌گشا بوده و راه را برای نفوذ و دخالت دشمن در امور داخلی کشور را بسته است، اما دشمنان همچنان با تهاجم فرهنگی خویش قصد دارند، جوانان و نوجوانان ما را از ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام راحل و شهیدان همیشه جاوید دور سازند.

 

وی تاکید کرد: در آخرین مرحله چون دشمنان و بدخواهان نظام راه به جایی نبردند بر شدت تحریم‌ها افزودند تا بدین وسیله بر طبل ناکارآمدی نظام بکوبند و یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند، اما باز هم به لطف خداوند، منویات و حمایت‌های جدی مقام معظم رهبری، تلاش دولت‌مردان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مدال افتخار و پیروزی از آن ملت ایران اسلامی شد.

 

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان خاطرنشان کرد: پس از انجام برجام مسئله همدلی و اقتدار نظام یکی از موضوع‌های مهم و حیاتی است که باید به بصیرت‌افزایی نسل جوان اهتمام جدی کرد تا دشمن نتواند روزنه‌ای برای نفوذ و بیان مسائل مورد نظر خود داشته باشد.

 

وی از فعالیت بیش از ۱۰ کمیته در ستاد دهه فجر کوهبنان خبر داد و افزود: بالغ بر ۱۵۰ برنامه آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در دهه مبارک فجر در شهرستان کوهبنان اجرا می‌شود و تلاش بر این است که کیفیت برنامه‌ها را افزایش دهیم.

 

قاسمی از برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد شهرستان با حضور مسئولان و مردم ولایت‌مدار کوهبنان خبر داد و عنوان کرد: جشن بزرگ پیروزی انقلاب به صورت متمرکز نیز در محل تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

وی از حضور استاندار دیار کریمان جمعی از مدیران کل استان از جمله مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی استان برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، راه و شهرسازی، و … در شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: باید در این ایام دستاوردها و خدمات انجام شده از طریق مطبوعات، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما به اطلاع مردم رسانده شود.

 

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان تاکید کرد: همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن مراسم راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم از چهار راه حضرت امام خمینی (ره) آغاز و مردم غیور و ولایت‌مدار کوهبنان پس از پیمودن بلوار حضرت امام خمینی (ره)، میدان شهدا، بلوار شیخ ابوسعید در محل حسینه سیدالشهدا تجمع می‌کنند.

 

انتهای پیام/