امام جمعه زرند: انقلاب اسلامی معادلات استکبار جهانی را بر هم زد

طی مراسمی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ،صادقی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان زرند زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه زینبیه این شهرستان به صدا درآمد.

 امام جمعه زرند در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان زینبیه (س) این شهر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ معادلات استکبار جهانی را بر هم زد و ملت ایران را برای همیشه از چنگال زور و ظلم رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت نجات داد.

 

zang-enghelab

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” روز دوشنبه در اولین روز از دهه فجر و آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان زینبیه (س) شهر زرند افزود: این روز پرافتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی های ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی اظهار کرد: پیشرفت هایی که امروز ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرت های جهانی در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی و مردم سالاری معرفی کرده مرهون حضور مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه زرند گفت: امروز وظیفه دانش آموزان ادامه دادن راه شهدای انقلاب است و باید با فراگرفتن علوم مختلف زمینه پیشرفت های آینده انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران اسلامی مقابل مستکبران جهان بود افزود: زنده نگه داشتن این ایام مبارک وظیفه همه مسئولان نظام است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان زرند در صحنه های مختلف انقلاب پیشگام بوده اند و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند بار دیگر وفاداری خود را به امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر به نمایش می گذارند و به جهانیان اعلام خواهند کرد که با گذشت ۳۷ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان در دفاع از ارزش های والای انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

 

در ادامه “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر از یوم الله دهه فجر به عنوان ایم پرافتخار ایران نام برد و گفت: سال ۵۷ وپیروزی انقلاب اسلامی روز مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان بود.

 

خنجری فرماندار زرند تاکید کرد: همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه دهد.

 

همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در بیش از ۲۰۰ واحد آموزشی شهرستان زرند با حضور مسئولان نواخته شد.

 

انتهای پیام/