پاسداران و بسیجیان زرند، همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت

پاسداران و بسیجیان ولایتمدار شهرستان زرند، همراه و همگام با ملت شهید‌پرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی با الهام از حقایق و عبرت‌های تاریخی به ویژه فتنه سال ۸۸ همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند.

صدای زرند9Daymah: فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند بیاینه مشترک به مناسبت  ۹دی ماه روز تجدید میثاق امت با ولایت صادر نمودند که متن آن در ادامه آورده شده است.

 

حماسه  “۹ دی” تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است. امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تجلی قدرت لایزال الهی و نقطه عطف تاریخ سراسر افتخار نظام اسلامی، فریاد بلند مردم سرافراز، قدرشناس، مقتدر و بصیر ایران اسلامی است. ۹ دی روز تجلی حماسه بزرگ و میثاق معنادار امت با مقام عظمای ولایت  امام خامنه ای مدظله العالی فرا رسیده است. روزی که به فرموده ایشان روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

 

۹ دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز. در ۹ دی ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی یکبار دیگر نشان داد که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند و جایگاه قدسی ولایت و امامت و میراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا تا همیشه تاریخ خطوط قرمزشان است.

 

حرکت خودجوش و انقلابی طیف های مختلف مردم در فضای غبارآلود فتنه ی سنگین سال ۸۸ حضوری مجاهدانه و نمایشی نمادین و جلوه ای از آمادگی و شور و شعور و سرزندگی را رقم زد و پاسخی درخور و دندان‌شکنی بود به اهانت ها و توهین به ارزش های مقدس این مرز و بوم به ویژه اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایجاد کرد که وحشت عظیمی در دل دشمنان خارجی و داخلی استکبار افکند. استکباری که با خیال باطلش بر آن شد تا با کمک مخالفان و معاندان نظام اسلامی و با بکارگیری امکانات گسترده رسانه ای، خبری و تبلیغاتی در اینجا هم انقلاب مخملی راه بیاندازد. اما هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم نقشه های شان را نقش بر آب ساخت و حماسه ای خلق گردید که به نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بدل شد. حماسه ای که در پرتو آن ملت آگاه ایران ضمن اعلام وفاداری مجدد خویش نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب، بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی خود را در شرایط سخت و سرنوشت ساز کشور مثل همیشه به رخ جهانیان کشید.

 

یوم الله نهم دی به عنوان برگ زرینی از کتاب سرمایه‌های ارزشمند انقلاب در اذهان و اعصار ماندگار خواهد شد، چراکه ملت غیور ایران در راهپیمایی نهم دیماه سال ۸۸ با حضور به یادماندنی و باشکوه خود یک بار دیگر اعتقادات خود را با صدایی رسا فریاد کردند تا جهان و جهانیان و دوستان و دشمنان این نظام و انقلاب بدانند که مردم با بصیرت این مرز و بوم، حوادث روز را به خوبی درک و تحلیل می‌نمایند و با استعانت از زلال چشمه معارف و ولایت و رهبری که ودیعه‌ای الهی است، حفظ و از انقلاب و نظام صیانت می‌کنند تا انشاالله آن را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه الله العظم (ارواحنا فدا) بسپارند.

 

اینجانبان به نمایندگی از همه پاسداران و بسیجیان ولایتمدار سپاه شهرستان زرند، ضمن  تبریک  و تهنیت ولادت با سعادت خاتم المرسلین پیامبر اکرم صل الله علیه وآله وسلم و امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت، با گرامیداشت حماسه ۹ دی و دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی شهرستان زرند برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش ۹ دی، اعلام می‌دارد: پاسداران و بسیجیان ولایتمدار شهرستان زرند، همراه و همگام با ملت شهید‌پرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی با الهام از حقایق و عبرت‌های تاریخی به ویژه فتنه سال ۸۸ همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند.

 

وعده ما: چهارشنبه ۹ دی ماه روز تجدید میثاق امت با ولایت ساعت ۹:۳۰ صبح. خیابان امام خمینی (ره) جلوی بازار.

 

سرهنگ پاسدار عبدالمجید زمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

 

علی اصغر کاشفی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند