دانش آموزان زرندی با شیوه اطفا حریق آشنا شدند

همزمان با هفته پدافند غیر عامل صبح امروز مانور اطفا حریق در دبیرستان شهید محلاتی شهرستان زرند برگزار ودانش آموزان بانکات ایمنی شیوه اطفا حریق آشنا شدند.

همزمان با هفته پدافند غیر عامل صبح امروز مانور اطفا حریق در دبیرستان شهید محلاتی شهرستان زرند برگزار و دانش آموزان بانکات ایمنی شیوه اطفا حریق آشنا شدند.

 

مانور اطفا حریق

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، این مراسم که هر ساله با هدف آگاه سازی دانش آموزان در مقابل حوادث و بلایای طبیعی در مدارس برگزار می شود، به صورت نمادین نیز در مدرسه شهید محلاتی و با حضور مسئولین شهرستان زرند و میزبانی آموزش وپرورش زرند برگزار شد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش زرند در حاشیه این مراسم ارتقا سطح اطلاعات دانش‌آموزان در موضوع پدافند غیرعامل، آن را دارای اهمیت خاصی دانست.

 
صادقی زاده افزود: در این هفته این گونه مانورها در کلیه مدارس شهرستان زرند برگزار می شود.

 

 

در ادامه معاون فرماندار زرند هدف از برپایی این مانور را ایجاد امنیت دانست و گفت: ایران امروز ایران با امنیت است که با تلاش همه خدمتکاران نظام جمهوری اسلامی به این مرحله از امنیت رسیده است.

 

 

صادق زاده همچنین پدافتد غیر عامل و پدافند عامل را بال های امنیت ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ما باید در همه زمینه های جهادی آمادگی لازم را داشت باشیم.

 

 

لازم به ذکر است، با حضور خودروهای آتش نشانی و مامورین این سازمان روش های مختلف خاموش کردن آتش به صورت عملی نمایش داده شد و همچنین حمل نمادین مصدوم و انتقال آن به بیمارستان توسط اورژانس ۱۱۵ انجام شد.

 
انتهای پیام/