رفتار نیروی انتظامی با مردم باید محبت آمیز و از روی دلسوزی و عطوفت باشد

سرهنگ چوگانی فرمانده ناحیه انتظامی زرند به همراه سرگرد ترابی جانشین فرماندهی زرند با حبیب الله خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کرد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند اقتدار پلیس در شهرستان اشاره کرد و گفت: رفتار نیروی انتظامی با مردم باید محبت آمیز و از روی دلسوزی و عطوفت باشد.

 

niro-Entezami-zarand

 

به گزارش «صدای زرند»، حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند ضمن تسلیت به مناسبت فاجعه عظیم و  غمبار حجاج در خانه خدا و صحرای منا خواستار همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان انتظامی در شهرستان شد و گفت: نیروی انتظامی و نظامی شهرستان باید رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهد.

 
خنجری اقتدار پلیس در شهرستان اشاره کرد و گفت: رفتار نیروی انتظامی با مردم باید محبت آمیز و از روی دلسوزی و عطوفت باشد.

 

 

وی با اشاره به اقدامات موثر نیروی انتظامی در شهرستان زرند افزود: نیروی انتظامی توانسته ارتباط خوبی با مردم برقرار کند که نتیجه آن بالا رفتن ضریب امنیت در شهرستان بوده است.

 
خنجری تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با بهرگیری از روش های نوین آموزش شهروندان را با ترفندهای مزاحمین و جاعلین آشنا نمایند و این از مهمترین وظایف نیروی انتظامی می باشد.

 
وی ضمن تقدیر از فعالیتها و تلاش های شبانه روزی سرهنگ چوگانی و پرسنل نیروی انتظامی در برقراری امنیت شهرستان گفت: نیروی انتظامی هر لحظه بایستی آمادگی خود را برای مقابله با برهم زنندگان امنیت مردم حفظ کند.

 
خنجری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی شهرستان زرند تصریح کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با اشرار، مبارزه با قاچاق و تأمین امنیت مردم، به خوبی ایستادگی نموده است و ثمره امروز این امنیت و ایستادگی آرامش شهروندان می باشد.

 
وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی باید به نحوی عمل کند که عموم مردم آنها را پناهگاه خود بدانند و مردم از آن رضایت داشته باشند زیرا ثبات یک کشور به دست مردم آن کشور رقم می خورد.

 
سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی زرند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیتهای فرماندار زرند ایجاد نظم و تامین امنیت در جامعه تنها توسط نیروی انتظامی امکان پذیر ندانست و تصریح کرد: همه دستگاه ها و ارگان ها در سطح جامعه باید همکاری نماید تا امنیت در شهرستان پایدار بماند.

 
شایان ذکر است در پایان این نشست فرماندار زرند با اهداء لوح تقدیر از این فرماندهی تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/