اعتبار ۶۰میلیارد تومانی برای از بین بردن بوی نامطبوع کارخانه / برای زیبایی مناظر شهری و زیر ساختهای رفاهی ، فرهنگی آماده ایم

مهندس فرودنیا مدیر مجتمع فولاد ایرانیان زرند به دیدار شهردار جدید زرند آمد و دراین دیدار مقدمات همکاری طولانی مدت در همه ابعاد و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس فرودنیا مدیر مجتمع فولاد ایرانیان زرند در دیدار با شهردار جدید زرند از تخصیص اعتبار ۶۰میلیارد تومانی برای از بین بردن بوی نامطبوع کارخانه خبر داد.

 

مهندس فرودنیا مدیر مجتمع فولاد ایرانیان زرند

 

به گزارش صدای زرند، مهندس فرودنیا مدیر مجتمع فولاد ایرانیان زرند به دیدار شهردار جدید زرند آمد و دراین دیدار مقدمات همکاری طولانی مدت در همه ابعاد و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت.

 
دراین دیدار ابتدا مهندس محمدی با تشکر از حضور مدیر مجتمع فولاد ایرانیان،صنعت را موهبتی برای زرند دانست واین رویداد را زمینه ای برای عمران و آبادانی شهر بر شمرد.

 
وی با بیان اینکه هر رویداد مهم در ابتدای راه با مشکلاتی همراه است و ابراز امیدواری نمود با اقدامات صورت گرفته مشکلات و حواشی پیرامون مراکز صنعتی مرتفع می گردد و شهروندان اثرات مثبت شهر صنعتی را به وضوح خواهند دید.

 
شهردار زرند دربخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی ویژه شهرداری برای مشارکت با مراکز صنعتی در ایجاد زیر ساخت های عظیم رفاهی و فرهنگی خبر داد که قطعاً با رویکرد مثبت مدیران شرکتهای دولتی و غیردولتی امکان پذیر می باشد.

 
منتخب شورا شهر همچنین وجود سخت افزار مناسب در بخش ماشین آلات و نیروهای انسانی شهرداری  را به عنوان یک سرمایه قلمداد نمود که می تواند در بخش صنعت همگام و همراه ارزشمندی باشند.

 
در ادامه مهندس فرودنیا با تمجید از دیدگاه های توسعه مدارانه شهردار زرند و با استناد به منشور مجموعه بزرگ میتکو درتوجه ویژه به ایجاد زیر ساخت های پایدار رفاهی وفرهنگی در مناطق همجوار مراکز صنعتی ، آمادگی مجموعه خود را برای تلطیف مناظر شهری و مجموعه های رفاهی و فرهنگی اعلام نمود.

 
ایشان در پایان سخنان خود از تخصیص اعتبار ۶۰میلیارد تومانی برای از بین بردن بوی نامطبوع کارخانه خبر داد که با راه اندازی این تجهیزات از این پس خنک کردن کک تولید شده با نیتروژن صورت می گیرد که این اقدام درایران برای اولین بار در حال انجام می باشد.

 
گفتنی است در این جلسه مقدمات دو تفاهم نامه مهم همکاری مورد بررسی قرار گرفت که پس نهایی شدن اخبار آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/