افتتاح ۸ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان زرند / اولین قولِ قرانی از سوی شهردار جدید زرند

در هفتمین روز از هفته دولت و با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، ۸ طرح در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در هفتمین روز از هفته دولت و با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، ۸ طرح در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

افتتاح 8 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، در هفتمین روز از هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، ۸ طرح برق‌رسانی، مخابراتی، منابع طبیعی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 
فرماندار زرند ظهر دیروز در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها در قالب دو طرح روشنایی بلوار قدس و پیامبر اعظم (ع) شهرهای ریحان‌شهر و خانوک در قالب یک‌هزار و ۴۳۳ متر شبکه روشنایی و اعتبار ۸۸۰ میلیون ریال اجرا شده است.

 
حبیب‌الله خنجری با اشاره به افتتاح سیل‌بند روستای گتکوئیه با ۱۸هزار و ۱۰۰ متر مکعب خاک‌برداری و گنجایش ۲۸ هزار متر مکعب آبگیری با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال افزود: تاسیسات شن و ماسه‌شویی شرکت تعاونی غدیر با ظرفیت یک‌هزار تن در روز و اشتغالزایی ۱۰ نفر به طور مستقیم با هزینه ۱۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.

 
وی خاطرنشان کرد: گلزار تک‌شهید روستای ده‌اصغر با هزینه ۱۰۰ میلیون ریال، سایت بی‌تی‌اس تلفن همراه ریحان‌شهر با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و یک موسسه قرآنی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در زرند مورد بهر‌ه‌برداری قرار گرفت.

 

 

خنجری فرماندار زرند در حاشیه افتتاح موسسه قرآنی ضمن تقدیر از خانواده مرحوم زمانی افتتاح این مرکز را باقیات و صالحات دانست و تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح این خانه قرآن شاهد پیشرفت و تعالی بیشتری در عرصه آموزش های قرآنی باشیم.

 
فرماندار زرند اظهار امیدواری کرد با همکاری شهروندان و ساکنین این منطقه شاهد رونق هر چه بیشتر فرهنگ قرآن خوانی در این شهر باشیم.

 
مهندس محمدی شهردار  زرند نیز در افتتاح این خانه قرآنی ضمن تبریک به شهروندان ساکن این محله از افتتاح پارک قرانی در شهرستان زرند طی ماه های آینده خبر داد.

 
فرماندار زرند از طرح گازرسانی به دهستان شعبجره این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هزینه ۵۵۰ میلیون ریال  در قالب ۱۸ کیلومتر خط تغذیه و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده که با اجرای آن شش روستای دهستان شعبجره با ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 
انتهای پیام/