شهردار زرند: تنها راه نجات شهرداری مشارکت بخش خصوصی است

مهندس محمدی شهردار زرند گفت: هر کس بخواهد با ایجاد تفرقه مانع از ورود فعال سرمایه گذار در پروژه های شهری بویژه شهرداری گردد خیانت نموده است.

Mohammadi_shahrdarzarandشهردار زرند در جلسه کمیته سرمایه گذاری گفت: تنها راه نجات شهرداری مشارکت بخش خصوصی است.

                  

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در اولین جلسه کمیته سرمایه گذاری، مهندس محمدی شهردار زرند تنها راه نجات شهرداری را مشارکت بخش خصوصی دانست.

                  

وی با بیان اینکه ورود هر سرمایه گذار به عرصه عمران شهری مصداق ایثاری است در جهت آبادانی این شهر، از همه متولیان و مدیران مجموعه خواست تا با مثبت اندیشی زمینه حضور سرمایه گذاران را در پروژه های شهرداری فراهم آورند.

                  

ایشان تاکید نمود: زرند آینده درخشانی دارد و قطعاً مسیر سرمایه گذاری در این شهر راه خود را پیدا می کند و چه خوب است ایجاد این مسیر در دستان توانمند زرندی ها انجام پذیرد.

                  

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود منفی بافی را یک آفت دانست و ابراز داشت: هر کس بخواهد با ایجاد تفرقه مانع از ورود فعال سرمایه گذار در پروژه های شهری بویژه شهرداری گردد خیانت نموده است.

                  

در ادامه این جلسه، یزدانپناه معاون خدمات شهری با ارائه گزارشی دقیق از روند سرمایه گذاری در شهرداری و مقایسه آن با شهرداری های پیشرو پیشنهاداتی در خصوص مدیریت هزینه ها، تدبیر در جهت جلب مشارکت های مردمی، استفاده بهینه از داشته های موجود، بهره وری از کارخانه آسفالت، تولید انبوه گل و گیاه در بخش اقدامات کوتاه مدت ارائه نمود.

                  

وی همچنین در بخش اقدامات بلند مدت احیای بافت های فرسوده، ایجاد مجتمع های تجاری و هتل سازی را یکی از راه های جلب سرمایه گذار دانست.

                  

در ادامه این جلسه قائم پناه قائم مقام شهرداری گزارشی در خصوص مشکلات دو پروژه نیمه کاره شهرداری (کارخانه آسفالت و کارخانه بازیافت زباله) که در بخش سرمایه گذاری می باشد ارائه کرد و مقرر گردید گزارش دقیق و بررسی نهایی این دو پروژه به فوریت آماده گردد.

                  

در پایان جلسه مهندس محمدی با تشکر از مدیران شهرداری از اعضای کمیته خواست تا طرح های پیشنهادی خود را به صورت کامل در اختیار دبیر این کمیته قرار دهند.

                  

گفتنی است در این جلسه سجاد منصوری بعنوان دبیر کمیته سرمایه گذاری و اقتصادی انتخاب گردید.

                  

                  
انتهای پیام/