اعلام موجودیت شورای راهبردی اصلاح‌طلبان ولایت‌ مدار زرند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه مهم‌ترین آفت در فعالیت‌های سیاسی استبداد و خود‌رایی است خاطرنشان ساخت: شورای راهبردی اصلاح‌طلبان ولایت‌ مدار هیچ پدرخوانده‌ای ندارد و فعالیت خود را صرفاً بر مبنای اصول و قواعد پذیرفته شده دموکراسی به پیش خواهد برد و ولایت‌مداری غیرشعاری و قانون‌مداری مشخصه بارز فعالیت این شورا می باشد.

ShorayeRahbordiشورای راهبردی اصلاح‌طلبان ولایت‌مدار زرند به منظور انسجام بخشی و جلوگیری از تشتت و پراکندگی اصلاح‌طلبان زرند فعالیت خود را آغاز کرد.

                        

به گزارش صدای زرند، در همین ارتباط یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به خبرنگار نشریه آینده ما گفت: این شورا قریب یک ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و به زودی و با انتخاب اعضای شورای مرکزی کار ثبت قانونی خود را پیگیری خواهد کرد.

                        

وی در بیان علل و ضرورت راه‌اندازی این شورا اظهار داشت: متاسفانه عملکرد منفی برخی اصلاح‌طلبان که خود را متولی این طیف هم می‌دانند موجبات آزردگی خاطر طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان را فراهم کرده است که علیرغم تذکرات مکرر و بی‌توجهی این افراد، جمعی از اصلاح‌طلبان پیشرو بنای تاسیس شورای راهبردی را گذاشتند که خوشبختانه با استقبال خوب اصلاح‌طلبان شهرستان‌های زرند و کوهبنان مواجه شده است.

                        

وی افزود: اگر چه افراطیون از راه‌اندازی این شورا ابراز نگرانی می‌کنند و آن را مانع وحدت اصلاح‌طلبان می‌دانند اما خرسندی ما این است که دلواپسان تاسیس شورای راهبردی این جماعت افراطی هستند.

                        

وی خاطرنشان ساخت: افراطیون هیچ جایگاهی در این شورا ندارند.

                        

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ولایت‌مداری غیرشعاری و قانون‌مداری را مشخصه بارز فعالیت این شورا عنوان کرد و افزود: رمز و راز نگرانی افراطیون از تاسیس شورای راهبردی را باید در این دو مساله جستجو کرد.

                        

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین آفت در فعالیت‌های سیاسی استبداد و خود‌رایی است خاطرنشان ساخت: شورای راهبردی هیچ پدرخوانده‌ای ندارد و فعالیت خود را صرفاً بر مبنای اصول و قواعد پذیرفته شده دموکراسی به پیش خواهد برد.

                        

                        

انتهای پیام/