احمدی‌نژاد برای حفاظت از دانشمندان کشور ساختار چید و تمام قد پشت این قضیه ایستاد

کامران دانشجو در گفتگوی با ماهنامه رمز عبور: احمدی‌نژاد برای حفاظت از دانشمندان کشور ساختار چید و تمام قد پشت این قضیه ایستاد.

ShohadayeHastie_3422201صدای زرند: دکتر کامران دانشجو، وزیر علوم دولت دهم در گفتگوی اخیر خود با ماهنامه رمز عبور، درباره اهتمام دکتر احمدی نژاد در حفاظت از دانشمندان کشور گفته است:

 

وقتی علیمحمدی شهید شد، آن موقع وزیر علوم بود. وقتی خبر شهادتش را شنیدم نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم، یادم می‌آید در اتاقم راه می‌رفتم و گریه می‌کردم. خانواده می‌پرسید چه شده است؟ گفتم یکی از دانشمندان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه تهران شهید شده است. با رئیس‌جمهور تماس گرفتم. به او گفتم این‌ها را مراقبت کنید، دارند می‌زنندشان. به منزل شهید علی‌محمدی رفتم، منزلی که دیگر شهید در آن نبود و فقط عکسش با یک روبان مشکی آنجا و فضای پر از اندوه و غم سنگینی بود.

 

وقتی شهریاری شهید شد، فکر کنم آقای احمدی‌نژاد در راه تهران – قم بود. تلفنی با او صحبت و پشت تلفن گریه می‌کردم. بلافاصله برگشت، افراد را جمع کرد، بودجه گذاشت، به وزارت اطلاعات و مسئولین امر دستوراتی داد و به من هم که وزیر علوم بودم مأموریت‌هایی را داد. آقای احمدی‌نژاد تمام قد پشت این قضیه ایستاد. امکانات داد و بچه‌های سپاه و اطلاعات آمدند. شروع به جمع و جور کردن دانشمندان و مراقبت از آن‌ها کردند. نمی‌دانم گفتن دارد یا ندارد. ایشان برای این قضیه یک ساختار چید. مراقبت کردن از دانشمندان یک مملکت وظیفه هر دولتی است، مگر لیبی و عراق نبودند؟ چند تن از دانشمندان عراق را ترور کردند، چند تایشان را دزدیدند و بردند؟ در لیبی هم همین‌طور. احمدی‌نژاد در قضیه حفاظت از دانشمندان وقت و جلسه گذاشت، شخصاً وارد شد. الحمدلله این قضیه ترورها هم متوقف شد…

 

 
انتهای پیام/