هنرمندان زرندی فردا پر شور و با نشاط بیایید

وجود سراسر شور و نشاط شما هنرمندان در این محفل الهی – معنوی زینت بخش اندیشه های ناب و خالص دلیری ها و رشادت های غیورانه و غیرت مندانه ی شهدای عزیز خواهدبود.


بار دیگر لاله ها از خاک روئیدن گرفت                    عطر گل در کوچه های شهرپیچیدن گرفت

 

ShahidAbdollahzadeh_100001شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام خمینی (ره) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت را آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند و امروز تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدسT یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

 

لذا بدینوسیله از کلیه هنرمندان و فرهیختگان اصحاب فرهنگ و هنر دعوت می شود، با حضور در محفل استقبال از شهید فرهنگی، مهدی عبدالله زاده، که پیکر مطهرش پس از ۲۹ سال انتظار به آغوش خانواده صبورش باز می گردد، روز یکشنبه ۱۸/۵/۹۴ ساعت ۹ صبح از محل میدان ۷ تیر شرکت نمائیم. چرا که وجود سراسر شور و نشاط شما هنرمندان در این محفل الهی – معنوی زینت بخش اندیشه های ناب و خالص دلیری ها و رشادت های غیورانه و غیرت مندانه ی شهدای عزیز خواهدبود. شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان، بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت و  ابدی و سرآمد خواهد ماند.

 

یاد و خاطره ی دل انگیز همه ی شهیدان خصوصا شهید دیار زرخیز زراوند مهدی عبدالله زاده زنده و جاودان باد.

 

احمد رشیدی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند