۲۱ درصد متهمان دستگیر شده‌ در زرند اتباع بیگانه هستند / امنیت عمومی از اساسی‌ترین نیازهای انسانی است

سرهنگ چوگانی گفت: ۲۱ درصد متهمان دستگیر شده در سال جاری در این شهرستان اتباع بیگانه هستند.

سرهنگ نورعلی چوگانیبه گزارش صدای زرند، نورعلی چوگانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: امیدواریم با صداقت و صمیمیت بیش از پیش در آگاه‌سازی و انتقال به موقع و سریع فعالیت‌های نیروی انتظامی به مردم تلاش کنیم.

                  

وی افزود: فرمانده‌ها و کارکنان نیروی انتظامی به خود می‌بالند که با تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام‌های ارزشمندی در توسعه نظم و امنیت برمی‌دارند.

                  

چوگانی امنیت عمومی را از اساسی‌ترین نیازهای انسانی عنوان کرد که حفظ آن بر عهده نیروی انتظامی گذارده شده است و ادامه داد: احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله‌ای ذهنی و درونی است که برآیند عمل تمام نهادهای اجتماعی بوده و در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی در انعکاس رویدادها برجسته و بی‌بدیل است.

                  

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۱۵۵ فقره پرونده با موضوعات مختلف توسط پاسگاه‌ها‌، کلانتری‌ها و پلیس تخصصی در شهرستان زرند تشکیل شده است و یک‌هزار و ۳۳۲ متهم در این راستا دستگیر شدند که ۲۱ درصد آنها را اتباع بیگانه تشکیل می‌دهند.

                  

چوگانی تصریح کرد: در بحث سرقت‌های مهم مثل خودرو‌، منزل، مغازه و … نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد کشف شده است و در کل هفت درصد کاهش سرقت و ۱۹ درصد افزایش کشف داریم.

                  

وی با اشاره به کنترل اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: همچنین در بحث مشروبات الکلی ۱۹۸ درصد افزایش کشفیات داشتیم.

                  

                  

انتهای پیام/