آیین تودیع و معارفه بخشدار یزدان آباد / مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد شد

مهندس شهابی: شاخصه اصلی بخش یزدان آباد مردم این دیار کهن و شهید پرور است و باعث افتخار بنده است که بتوانم به این مردم خدمت کنم.

TodieBakhshdar_Shahabiمراسم تودیع و معارفه بخشدار یزدان آباد با حضور خنجری، فرماندار زرند و حجت الاسلام سهرابی امام جمعه یزدان آباد برگزار شد.

                

به گزارش خبرنگار صدای زرند در این مراسم، ضمن معرفی ابوذر شهابی از فرزندان دیار سردار سلیمانی به عنوان بخشدار جدید یزدان آباد از  زحمات علی حسن زاده بخشدار سابق یزدان آباد تجلیل شد.

                

حجت الاسلام سهرابی، امام جمعه یزدان آباد در این مراسم، ضمن تجلیل از خدمات حسن زاده بخشدار سابق گفت: تعریف و نقد باید منصفانه باشد. ما کوچکترین ضعفی از آقای حسن زاده ندیدم و امیدوار در سمت جدید خود و در بخشداری مرکزی زرند موفق باشد.

                

امام جمعه یزدان آباد گفت: مهندس شهابی را فردی مخلص و متواضع دیدم و امیدوارم با روحیه جهادی منشاء تحول بخش یزدان آباد شوند.

                

سپس حبیب الله خنجری، فرماندار زرند، گفت: سال گذشته نزدیک به نصف بودجه عمرانی شهرستان را به بخش یزدان آباد اختصاص دادیم و امیدارم از ماده ۱۸۰ برنامه باز هم به این بخش کمک شود.

                

فرماندار زرند به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم درانتخابات افزود: با هشیاری و وحدت بار دیگر اتحاد خود را به منصه ظهور گذاشته و در سال همدلی و همزبانی بدخواهان انقلاب را بیش از پیش مایوس کنید و مطمئناً وظیفه ما در این راه صیانت از آرای مردم است.

                

سپس آقای حسن زاده گزارش مبسوطی از عملکرد ۱۶ماهه خویش در بخش یزدان آباد در زمینه راهها، گازکشی، بهداشت و درمان و گردشگری ارائه کرد.

                

همچنین مهندس شهابی بخشدار جدید یزدان آباد به شاخصه های مهم بخش اشاره کرد و گفت: شاخصه اصلی بخش یزدان آباد مردم این دیار کهن و شهید پرور است و باعث افتخار بنده است که بتوانم به این مردم خدمت کنم.

                

وی افزود: ائمه جمعه بسیاری از شهرهای کشور و استان فرزندان همین مرز و بوم هستند.

                

بخشداریزدان آباد گفت: بنده ۱۲سال در مناطق محروم و برخوردار خدمت کرده و جایی موفق می شویم که با مشارکت مردم همراه باشد.

                

مهندس شهابی پیش از این به عنوان بازرس مناطق محروم استان، مسوول امور عمران فرمانداری های بافت و منوجان، بخشدار صوغان بوده است و آخرین مسولیت وی مسوولیت کمیسیون کارگری استانداری کرمان بوده است.

 

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی