خیر دشتخاکی یک میلیارد ریال برای ساخت مصلا اهدا کرد

رئیس شورای اسلامی دهستان دشتخاک گفت: یکی از خیرین دهستان دشتخاک شهرستان زرند یک میلیارد ریال برای ساخت مصلی این دهستان اهدا کرد.

رئیس شورای اسلامی دهستان دشتخاک گفت: یکی از خیرین دهستان دشتخاک شهرستان زرند یک میلیارد ریال برای ساخت مصلی این دهستان اهدا کرد.

 

 خیر زرندی یک میلیارد ریال برای ساخت مصلا اهدا کرد

 

به گزارش صدای زرند، محمد کمساری رئیس شورای اسلامی دهستان دشتخاک دیروز دوشنبه، ۲۹ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یکی از خیرین دهستان دشتخاک شهرستان زرند یک میلیارد ریال برای ساخت مصلی این دهستان اهدا کرد.

 
وی افزود: حسین منصوری از خیرین منطقه در یک اقدام خداپسندانه و ماندگار یک میلیارد ریال برای احداث مصلی دهستان دشتخاک اهدا کرد. مصلی دشتخاک در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث می شود و زمین آن تسطیح شده است که با کمک مالی این خیر بزرگوار عملیات اجرایی ساخت بزودی آغاز می شود.

 
رئیس شورای اسلامی دهستان دشتخاک ضمن قدردانی از این خیر بیان کرد: برای تکمیل مصلی دشتخاک حدود ۱۵ میلیارد ریال دیگر نیاز است و امیدواریم سایر خیرین با اهدای مبالغی از دارایی خود برای تکمیل این مکان مذهبی باقیات صالحات ارزشمندی را به یادگار بگذارند.

 
یادآور می‌شود، دشتخاک در ۳۰ کیلومتری شمال شرق شهرستان زرند واقع شده و دارای اماکن مذهبی و تاریخی مهم از جمله آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، زیارتگاه شاه چهل تن، قلعه تاریخی مربوط به دوران قاجاریه و موزه دیرینه شناسی است.

 

 

انتهای پیام/