خبر مرگ دختر شهربابکی به علت مصرف داروی لاغری تکذیب شد

مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: شایعه مصرف داروی لاغری و یا خودکشی مطرح شده در خصوص دختر شهربابکی کذب است.

مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: شایعه مصرف داروی لاغری و یا خودکشی مطرح شده در خصوص دختر شهربابکی کذب است.

 

قرص88

به گزارش صدای زرند، سعیدی مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان در گفتگو با بابک آنلاین خبر شایعه مرگ دختر شهربابکی به دنبال مصرف داروی لاغری را تکذیب کرد و افزود: اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان، شایعه مصرف داروی لاغری و یا خودکشی مطرح شده در خصوص دختر شهربابکی را از هر منبعی که صادر شده است را کذب محض می داند.

 

 
وی تصریح کرد: امیدواریم مردم با توسل به اخلاق حسنه اسلامی و رسانه ها با توسل به اخلاق رسانه ای به شایعات دامن نزنند تا با احساسات جامعه و بازماندگان بازی نشود.

 
 سعیدی گفت: پزشکی قانونی، در خصوص علت فوت اظهار نظر می نماید و تشخیص انگیزه افراد در دستورکار پزشکی قانونی نیست

 
وی در رابطه با  شایعه های مطرح شده از زبان مردم و از زبان پزشکی قانونی در خصوص مرگ دختر شهربابکی گفت: اینکه علت فوت ایشان چه می باشد ، موضوع تحت آزمایش و بررسی است و نتیجه ای تا کنون حاصل نشده است.

 
مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان در خصوص انگیزه مورد ادعا گفت: حتی اگر نتایج آزمایشات تایید کند که ترکیبات شیمیایی یا صنعتی دارویی خاص علت مرگ بوده،  تشخیص انگیزه مصرف آن به سادگی شایعات مطرح شده نمی باشد

 
گفتنی است یکی از اقوام خانواده متوفی در گفتگو با خبرنگار ما، خبر انتشار یافته تحت عنوان” تایید مرگ نوعروس شهربابکی به دلیل مصرف قرص لاغری ” از سوی خبرگزاری خبرانلاین را کذب دانست و گفت: هنوز نتیجه آزمایشات اعلام نشده است. لذا بی اخلاقی رسانه ای در انتشار مطالبی مانند مطلب فوق، موجب می شود با آبروی خانواده ها بازی شود.

 

انتهای پیام/