بدهی کارگران زرندی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

خنجری به مطالبات کارگران از پیمانکاران نیز اشاره کرد وگفت: به زودی تیم کارشناسی از دفتر سیاسی ،اداره کارورفاه اجتماعی ، صنعت ومعدن و پلیس امنیت به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تشکیل و بدهی کارگران نیز در این کارگروه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خنجری فرماندار زرند در کمیسیون کارگری شهرستان زرند گفت: بدهی کارگران زرندی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

فرماندار زرند و نماینده مردم زرند در مجلس


به گزارش صدای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در بحث کارگران پرداخت و گفت: مدیران و کارفرمایان باید به نوعی مجموعه های خود را مدیریت نمایند که هیچ مشکلی برای کارگران و خود آن مجموعه به وجود نیاید.

 
ایشان تصریح کرد: باید کارگران نسبت به وظایف خود توجیه شوند و اگر مدیران و نمایندگان کارگران وظایف قانونی خود را بدانند بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

 
نماینده عالی دولت در شهرستان زرند خواستار برگزاری جلسات ماهانه با نماینده کارگران شد وتصریح کرد: برگزاری اینگونه جلسات می تواتند گره بسیاری از مشکلات کارگران برا برطرف نماید.

 
خنجری فرماندار زرند به بحث ایمنی و بازرسی از مجموعه های کارگری اشاره کرد و افزود: بازرسان ادارات تعاون،کار ورفاه اجتماعی و صنعت و معدن باید نظارت خود را بر بخشها ومجموعه های کارگری افزایش دهند و مسائل ایمنی و حقوقی کارگران را به مدیران انتقال دهند.

 
وی به مطالبات کارگران از پیمانکاران نیز اشاره کرد وگفت: به زودی تیم کارشناسی از دفتر سیاسی ،اداره کارورفاه اجتماعی ، صنعت ومعدن و پلیس امنیت به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تشکیل و بدهی کارگران نیز در این کارگروه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 
دکتر امیری نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز به روند اوضاع اقتصادی دولت و مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: با توجه به فروش نفت ،دولت بیشتر به دنبال جذب درامدهای غیر نفتی است.

 
وی به افزایش قیمت ذغالسنگ در شهرستان زرند اشاره کرد وگفت: خوشبختانه با رایزنی ها و برگزاری جلسات مختلف در استان و کشور و پی گیری های آقای رزم حسینی استاندار و فرماندار این شهرستان قیمت خرید ذغال ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

 
وی اظهار امیدواری کرد با پی گیریهای که انجام گرفته در آینده ای نزدیک شاهد رونق بیشتر شهرستان زرند باشیم.

 

انتهای پیام/