استقبال چشم گیر مردم جیرفت از طرح جمع آوری داوطلبانه ماهواره (+تصاویر)

فرمانده سپاه ناحیه جیرفت گفت : با گذشت کمتر از یک سال از آغاز طرح جمع آوری داوطلبانه ماهواره حدود ۸۰۰ دستگاه ماهواره توسط شهروندان جیرفتی و به صورت خودجوش تحویل این نهاد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جیرفت گفت : با گذشت کمتر از یک سال از آغاز طرح جمع آوری داوطلبانه ماهواره حدود ۸۰۰ دستگاه ماهواره توسط شهروندان جیرفتی و به صورت خودجوش تحویل این نهاد شده است.

 

Mahvareh-Jiroft_04

 

به گزارش صدای زرند ، سرهنگ اسحاق توانایی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نبود سیگنال‌های دیجیتال بعضی از مردم به‌ناچار از دستگاه‌های ماهواره استفاده می‌کردند و بعد از راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در این منطقه جلسات متعددی از سوی سپاه ناحیه جیرفت و حوزه‌های مقاومت برای اقشار مختلف مردم در ارتباط با آثار مخرب ماهواره و مضرات آن برگزار شد.

 
وی افزود: در این طرح با هدف بالا بردن سطح رسانه ای خانواده ها و اطلاع رسانی در زمینه آسیب های ماهواره به این نهاد مهم اجتماعی را ترغیب به جمع آوری می کنیم تا کم کم بساط دجال واره از اجتماع برچیده شود.

 
توانایی تصریح کرد: با وجود اینکه این مسئله هنوز به صورت فراگیر رسانه ای نشده است با اطلاع رسانی مناسب در زمینه آسیب های ماهواره استقبال بسیار خوبی از سوی خانواده ها برای جایگزینی ماهواره شده است.

 
وی گفت: با استفاده از فرصت هایی همچون ماه رمضان، حضور در مراسمات و اجتماعات مردم از تمام فرصت ها در جهت آگاه سازی مردم استفاده می شود تا شاهد افزایش استقبال آگاهانه مردم در این زمینه باشیم.

 
وی تصریح کرد: با آگاه‌سازی مردم، افراد به صورت خودجوش دستگاه ماهواره خود را تحویل و به جای آن یک دستگاه دیجیتال دریافت می‌کردند و افراد به راحتی می‌توانند از شبکه‌های صدا و سیما استفاده کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است که اندیشه جوانان ما را نسبت به دین، مذهب  و اعتقادات منحرف سازد و تاکنون نتوانسته به خواسته‌های خود دست یابد و با جلسات مختلف و روشنگری‌های انجام شده و همچنین استفاده از کارشناسان متخصص اقدامات خوبی برای آگاه‌سازی و هدایت به سمت رهنمودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

 
توانایی عنوان کرد: طی سه مرحله جمع‌آوری ماهواره داشتیم که در مرحله اول، ۴۵۰ دستگاه ماهواره و در مرحله دوم، ۱۵۰ دستگاه را تحویل دادند و در این مرحله نیز ۲۰۰ دستگاه ماهواره از بخش‌های مختلف جمع‌آوری شده که جمعا ۸۰۰ دستگاه می باشد و این طرح همچنان ادامه دارد.

 
وی گفت : کسانی که تمایل دارند ماهواره های خود را داوطلبانه تحویل دهند می توانند با مراجعه به پایگاههای بسیج بدون عنوان کردن اسم وفامیل خود این کار را انجام دهند و از این لحاظ هیچ نگرانی نداشته باشند.

 
وی یادآور شد: باید در بخش‌ها و مناطق روستایی که پوشش شبکه دیجیتال و دسترسی به شبکه‌های صدا و سیما وجود ندارد، مسئولان مربوطه و سازمان صدا و سیما تدابیر لازم را برای رفع این مشکل انجام دهند تا تمام مردم شهرستان از این امکان لازم برخوردار شوند.

 

Mahvareh-Jiroft_01

Mahvareh-Jiroft_03

Mahvareh-Jiroft_02

 

 

انتهای پیام/