قـویـدل دادسـتـان زرنـد: شـهـرداری قـلـب شـهـر اسـت

به مناسبت تبریک هفته قوه قضائیه رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند به همراه اعضای شورای اسلامی شهر زرند به دیدار رئیس و دادستان دادگستری زرند رفت.

سید مهدی قویدل دادستان جدید زرند در دیدار سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر زرند با ایشان گفت: شهرداری قلب شهر است.

 

dadgosteri-zarand_01

 

به گزارش صدای زرند، در دیدار سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر با دادستان جدید زرند ، وی شهرداری را قلب شهر تفسیر نمود.

 

این دیدار به مناسبت تبریک هفته قوه قضائیه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری ، ریاست دادگستری و دادستان جدید شهرستان برگزار گردید.

 

در ابتدا سیدرضا هاشمی زاده ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تبریک هفته قوه قضائیه ، ضمن تقدیر از زحمات دادستان سابق و آرزوی موفقیت برای آقای قویدل دادستان شهرستان زرند اعلام نمود که شهرداری و شورای اسلامی شهر همچون گذشته آماده هرگونه همکاری در جهت تقویت اجرای قوانین ونهادینه شدن مقررات در مجموعه سازمانی و تعامل با شهروندان می باشد.

 

در ادامه رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری با تبریک به دادستان زرند و همکاران قضائی ایشان ، ارتباط خوب و هدفمند شهرداری با دادگستری را نتیجه هماهنگی و تعامل مجموعه مدیریتی در ارگان های یاد شده دانست.

 

همچنین در این جلسه مهدی برهانی نژاد عضو شورای اسلامی شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان با اشاره به توانمندی شورای اسلامی شهر در امور حقوقی و قضائی و درایت ویژه مدیریت و همکاران قضائی دادگستری و دادستانی برخی از اتفاقات که فرصت تبدیل شدن به یک بحران را دارند در نطفه خاموش می گردد.

 

سپس آقای جعفری مدیر دادگستری شهرستان زرند با تقدیر از حاضرین در جلسه  یادآور شدند با حضور آقای یزدانپناه بر مسند شهرداری ارتباط و تعامل شهرداری و دادگستری بیش از پیش گردیده و قطعاً با حضور آقای قویدل به عنوان دادستان و نقطه نظرات ایشان در خصوص کاهش جرم، شاهد تحولات سودمندی در شهرستان باشیم.

 

در پایان آقای قویدل دادستان زرند با تقدیر از جمع حاضر، شهرداری را قلب شهر دانست و اظهار داشت: با ورود به یک شهر و دیدن مناظر و مبلمان شهری هویت یک شهر مشخص می شود.

 

ایشان تصریح کرد: اقدامات فرهنگی ، زیبا سازی و عمران شهری در کاهش جرم و معضلات اجتماعی موثر می باشد که امیدوارم با شفافیت در اطلاع رسانی و اقدامات انجام شده شاهد عمران و آبادانی بیش از پیش در شهر باشیم.

 

dadgosteri-zarand_02

dadgosteri-zarand_03

 

 

انتهای پیام/