اقدام درآمدزایی پایدار شهرداری یزدانشهر در استان بی نظیر بوده است

امیری: عملکرد شهرداری یزدانشهر در ایجاد درآمد پایدار را در بین تمام شهرداری های استان کرمان بی نظیر توصیف کرد و افزود: این اقدام مثبت و موفق شهرداری یزدانشهر فصل جدیدی را در ایجاد درآمدهای پایدار در بین سایر شهرداری ها ایجاد کرده و باید از این حرکت جدید پشتیبانی شود.

Dr.Amiri1_امروز ظهر در جلسه مشترکی با حضور دکتر حسین امیری، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و مهندس ایزدی، شهردار یزدانشهر، در محل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با مدیر عامل این شرکت جناب آقای مهندس جعفری مسایل و مشکلات پیمانکاری شهرداری یزدانشهر در سنگ آهن جلال آباد مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، در این جلسه ابتدا دکتر حسین امیری خامکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان، عملکرد شهرداری یزدانشهر در ایجاد درآمد پایدار را در بین تمام شهرداری های استان کرمان بی نظیر توصیف کرد و افزود: این اقدام مثبت و موفق شهرداری یزدانشهر فصل جدیدی را در ایجاد درآمدهای پایدار در بین سایر شهرداری ها ایجاد کرده و باید از این حرکت جدید پشتیبانی شود.

 

سپس ایشان در خصوص مسایل و مشکلاتی که در پروژه پیمانکاری شهرداری یزدانشهر در سنگ آهن جلال آباد به ویژه جریمه های اعمال شده برای شهرداری مطالبی را عنوان کردند و با توجه به عملکرد مفید و موفق شهرداری در اتمام پیش از موعد حجم عملیات پیمان از مدیرعامل محترم شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تقاضای بخشش این جرایم را نمود.

 

سپس مهندس ایزدی، شهردار یزدانشهر، در خصوص روند انجام عملیات مورد پیمان و همچنین روند اجرایی مناقصه جدید مطالبی را عنوان و از زحمات و راهنمایی های دکتر امیری در یکسال گذشته و سرپرست محترم مجتمع سنگ آهن جلال آباد جناب مهندس عسکری تشکر و قدردانی کرد.

 

در ادامه مهندس جعفری ضمن تشکر از حضور دکتر امیری در این شرکت باتوجه به حضور و پیگیری نماینده محترم و نظر به عملکرد موفق شهرداری یزدانشهر در سنگ شکن جلال آباد در چارچوب قوانین و مقررات قول حداکثر مساعدت و همکاری را داد.

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی