اختلاس‌های امروز، ناشی از عدم اجازه صحبت به عده‌ای در دیروز بوده است/اجازه نخواهیم داد که حق مردم ضایع شود

محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز ۲۰ خرداد ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: الگوی مدیریتی مثلث توسعه استان کرمان که توسط استاندار تدوین و معرفی شده است هم اکنون در بسیاری از استانها در حال اجرا می باشد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه یکی از کارهای احزاب شفاف سازی است تصریح کرد: اگر اجازه بدهیم احزاب مختلف سیاسی حرف بزنند مشکلات کمتر خواهد شد و به طور مثال گرفتارهایی مانند اختلاس، فساد مالی و غیره به دلیل این است که اجازه داده نشده است عده ای در دیروز به موقع حرفشان را بزنند.

 

 محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور

 

به گزارش صدای زرند ، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز ۲۰ خرداد ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: الگوی مدیریتی مثلث توسعه استان کرمان که توسط استاندار تدوین و معرفی شده است هم اکنون در بسیاری از استانها در حال اجرا می باشد.

 

 

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: حضور ائمه جمعه، مدیران و نمایندگان در جهت پیشبرد امور استان و هم فکری تمام مسئولین و احزاب و اجازه اظهارنظر به تمام اقشار در این طرح مثلث توسعه استان کرمان ستودنی است و باید از استاندار کرمان برای ایجاد این هم دلی در جهت توسعه استان تشکر ویژه ای کرد.

 

 

مقیمی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: دکتر روحانی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تمام تلاششان این است که بتوانند انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار کنند.

 

 

وی ادامه داد: توصیه رییس جمهور به فرمانداران و استانداران این است که قانون را رعایت کنند و همواره تاکید می کنند آنچه که ملاک همه مجریان باید باشد، اجرای قانون است.

 

 

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: هم اکنون خوشبختانه فرمانداران و استانداران آرام آرام جهت برگزاری این انتخابات آماده می شوند و امیدواریم یک انتخاباتی سالم و پرشکوه را برگزار کنیم.

 

 

مقیمی خاطر نشان کرد: انشالله با کمک خداوند انتخاباتی سالم و خوب برگزار خواهیم کرد و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «رای مردم حق الناس است» قطعا از آرای مردم صیانت خواهیم کرد.

 

 

وی تصریح کرد: همانطور که وزیر کشور نیز بارها تاکید کردند، آنچه که خط نهایی ماست و از آن عبور نخواهیم کرد، قانون است و اجازه نخواهیم داد که حق مردم ضایع شود.

 

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه یکی از کارهای احزاب شفاف سازی است تصریح کرد: اگر اجازه بدهیم احزاب مختلف سیاسی حرف بزنند مشکلات کمتر خواهد شد و به طور مثال گرفتارهایی مانند اختلاس، فساد مالی و غیره به دلیل این است که اجازه داده نشده است عده ای به موقع حرفشان را بزنند.

 

انتهای پیام/