آیین های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در زرند برگزار شد

بسیجیان شهر با حضور در جوار شهدای گمنام و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های والای حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

 آیین های بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان زرند برگزار شد و رژه موتوری و خودرویی بسیجیان شهرستان زرند یکی از این مراسم بود که شرکت کنندگان، مسیر ناحیه مقاومت بسیج را با عبور از خیابان های اصلی شهر تا گلزار شهدای گمنام طی کردند.

 

رژه موتوری و خودرویی بسیجیان شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند ، بسیجیان شهر زرند با حضور در جوار شهدای گمنام و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های والای حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

 
در سالروز آزادسازی خرمشهر ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه فجر شهرستان زرند نیز انجام شد و بسیاری از بیماران به طور رایگان تحت درمان قرار گرفتند.

 
جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان هم با حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان از مقام والای شهدا و جانبازان تجلیل کردند.

 
برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله طناب کشی و کوهپیمایی و اعزام جمعی ازخانواده های معظم شهدا به مشهد مقدس از جمله برنامه های سوم خرداد در شهرستان زرند بود.

 
به گفته سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، این شهرستان در دوران دفاع مقدس بیش از ۶۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این شهرستان از نظر تعداد شهدای روحانی مقام اول استان را داراست.

 

انتهای پیام/