۲ برابر بودجه شهرداری کوهبنان صرف کار عمرانی شد

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهبنان، نشست مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان‌های زرند و کوهبنان برگزار شد.

شهردار کوهبنان گفت: در شش ماه گذشته بیش از ۲ برابر بودجه شهرداری صرف کارهای عمرانی در سطح شهر کوهبنان شده است.

 

 

Mohseni-94

 

به گزارش صدای زرند، یاسر محسنی ظهر امروز در نشست مسئولان روابط عمومی‌های زرند و کوهبنان اظهار داشت: حیات یک سازمان در گرو فعالیت روابط عمومی است، لذا مسئولان روابط عمومی در ارائه خدمات و اقدامات انجام شده باید در نخستین فرصت به صورت شفاف و دقیق عمل کنند.

 
وی ادامه داد: به موازات کارهای عمرانی و خدماتی ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی نیز در راس برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداری کوهبنان قرار دارد که برگزاری هر دو ماه یک برنامه جشن به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهبنان در مناسبت‌های مختلف گویای این حقیقت است.

 
ایشان افزود: متاسفانه دراکثر سازمان ها وادارات مجموعه ی روابط عمومی به یک نهاد تشریفاتی تبدیل شده است .محدودکردن حوزه ی فعالیت روابط عمومی به اموری چون برگزاری جشن وگزارش عملکرد در واقع تغییر ماهیت روابط عمومی از یک نهاد پویا به یک نهاد تشریفاتی می باشد.

 
محسنی شهردار کوهبنان افزود: برچسب تشریفاتی بودن روابط عمومی از طریق بازتعریف شرح وظایف روابط عمومی براساس متد علمی ویک روند جهانی قابل تغییر واصلاح می باشد.

 
محسنی بیان داشت: حدود ۷۰ درصد از درآمد شهرداری‌ها از طریق واگذاری پروانه، تفکیک املاک و عوارض و مابقی آن کمک‌های دولتی از طریق مالیات بر ارزش افزوده و… تأمین می‌شود و این در حالی است که ۸۰ درصد بودجه شهرداری در صورت تحقق به پرداخت حقوق و مزایای کارگران مربوط می‌شود.

 
وی تاکید کرد: در حوزه شهری کوهبنان درآمد شهرداری از فروش پروانه و تراکم در ۱۰ ماه گذشته حدود صفر بوده که این مهم به دلیل رکود در بازار ساخت و ساز است و مختص به شهرستان کوهبنان نیست، اما در شش ماه گذشته بیش از ۲ برابر بودجه شهرداری صرف کارهای عمرانی در سطح شهر کوهبنان شده است.

 
شهردار کوهبنان یادآور شد: طی چند ماه گذشته در بحث نهضت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر بالغ بر ۳۵ هزار متر مربع کار انجام شده که در این راستا بیش از ۹ میلیارد ریال هزینه صرف شده است و این مهم هنوز ادامه دارد.

 
وی تصریح کرد: چالش مهم شهر کوهبنان در بخش املاک معارض است در این راستا املاک خریداری شده در بلوار صدوقی در ورودی شهر کوهبنان از سمت یزد برابری با ۱۵ سال گذشته دارد و اصلاح نقاط هندسی چهار راه‌ها و معابر خطرناک شهر از جمله راست‌گرد چهار راه حضرت امام (ره) پس از ۳۰ سال انتظار از جمله آنها است.

 
محسنی زیباسازی نقاط مختلف شهری، احداث پارک تخصصی بانوان، احداث ساختمان جدید غسالخانه، تجهیز سالن کنفرانس شهرداری، تجهیز و ساخت آلاچیق در پارک‌ها و ساخت بوستان ده‌میر را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری در ۱۰ ماه گذشته عنوان کرد.

 
وی احداث کمربندی و خیابان نهم دی ماه و همچنین تجهیز مجموعه تفریحی و تاریخی خواجه‌خضر را از برنامه‌های در دست اقدام شهرداری دانست و گفت: تا یک ماه آینده پارک خواجه‌خضر به مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات و وسایل بازی مجهز می‌شود.

 

 

وی در پایان از راه اندازی انجمن مدیران روابط عمومی شهر کوهبنان خبرداد وخاتمه داد: امیدواریم این گردهمایی ،محملی مناسب در راستای اعتلای هر چه بیشتر نام وجایگاه روابط عمومی قرارگیرد و با تبادل نظر و هم اندیشی انجمن مدیران روابط عمومی دوشهرستان روز به روز شاهد اتفاقات خوب فرهنگی در دو شهرستان باشیم.

 

 

 

Ravabet-Omomi-zarand-kouhbanan_ (3)

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی