احتمال رقابت برادران سردار سلیمانی و جهانگیری و شهید باهنر در کرمان!

در میان اصلاح‌طلبان نیز زمزمه‌های کاندیداتوری هاشمیان، خواهرزاده آیت‌الله هاشمی و ابراهیم جهانگیری، برادر اسحاق جهانگیری شنیده می‌شود. به این جمع باید محمدرضا باهنر را هم افزود.

EntekhabatMajlesبه گزارش صدای زرند، ایلنا فهرستی طولانی از شخصیت‌های مشهور سیاسی و یا وابستگان چهره‌ها را به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمان بر شمرده است.

 

                

زاهدی وزیر سابق علوم و نماینده فعلی کرمان، جلالی رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی، موسوی رییس سابق صدا و سیمای کرمان، سهراب سلیمانی برادر سردار سلیمانی، مجید دوستعلی متولی مسجد قائم و دبیر هیات دولت نهم، مجید نامجو وزیر نیروی احمدی‌نژاد، بتول نامجو خواهر مجید نامجو و همسر دوستعلی، محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم و مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد احمدی‌نژاد از جمله افرادی هستند که شایعات آمدن آنها در کرمان به گوش می‌رسد.

 

                

در میان اصلاح‌طلبان نیز زمزمه‌های کاندیداتوری هاشمیان، خواهرزاده آیت‌الله هاشمی و ابراهیم جهانگیری، برادر اسحاق جهانگیری شنیده می‌شود. به این جمع باید محمدرضا باهنر را هم افزود که ممکن است برای اینکه اتفاقات مجلس ششم برای او تکرار نشود و توسط مردم تهران از مجلس حذف نشود بار دیگر به زادگاه خود بازگردد.

                

در شهرستان زرند نیز شنیده ها مبنی بر آن است که چهره هایی در سایه مشغول آماده شده برای حضور جدی به عنوان کاندیدا در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشند که در آینده پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند بیشتر به این مباحث خواهد پرداخت.

                

انتهای پیام/