نیروهای هلال احمر نباید بر اساس گرایشهای سیاسی و جناحی عمل نمایند

به مناسبت هفته هلال احمر جمعی از نیروهای افتخاری هلال احمر با فرماندار زرند دیدار و گفتگو کردند .

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در نشست جمعی از نیروهای افتخاری هلال احمر گفت: نیروهای هلال احمر نباید بر اساس گرایشهای سیاسی و جناحی عمل نمایند.

 

 

jalse-atenae

 

به گزارش صدای زرند، به مناسبت هفته هلال احمر جمعی از نیروهای افتخاری هلال احمر زرند در نشست صمیمی با فرماندار زرند دیدار و گفتگو کردند.

 
بابائی رئیس جمعیت هلال احمر زرند به مشکلات موجود هلال احمر در زرند اشاره کرد و گفت: عدم وجود پایگاههای امدادی در جادهای زرند یکی از مهمترین و بزرگترین مشکلات این جمعیت می باشد.

 
رئیس اداره هلال احمر زرند در ادامه افزود: تمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات این سازمان را برطرف نمائیم و در این راه کمک ویاری همه مدیران و دست اندر کاران را می طلبیم.

 
حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت: شهروندان ومردم باید بیشتر با خدمات و ارزشهای این نهاد آشنا شوند نهادی که داشتن روحیه جهادی و تفکر انسان دوستانه و امداد رسانی بی منت خدمت کردن از ویژگی های مهم جمعیت است.

 
خنجری یکی از رسالت های مهم جمعیت هلال احمر را امداد گری و نجات جان انسان ها دانست تصریح کرد: خوشبختانه امکانات کم و عدم وجود لوازم وتجهیزات مناسب نتوانسته است جلوی خدمت رسانی ایدال را از این نهاد سلب نماید و جمعیت هلال احمر با امکانات و تجهیزات موجود توانسته در زمینه برگزاری مانورهای آموزشی امداد و نجات، آتش سوزی، سیل و برف و غیره خدمات خوب و موثری به شهروندان ارائه نماید.

 
فرماندار زرند به نیروهای افتخاری این جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: کسانی در این نهاد به شهروندان خدمت می کنند کارشان افضل القربات است و کارخود را عبادت در راه خدا بدانند.

 
وی از بی طرفی جوانان عضو این جمعیت در گرایشهای سیاسی گفت و افزود: افرادی که در این نهاد به خدمت مشغول هستند نباید بر اساس گرایشهای سیاسی و وجناحی عمل نمایند زیرا این جمعیت یک جمعیت بدون طرف می باشد.

 
وی به احداث پایگاههای امدادی نیز اشاره کرد وگفت: با توجه به بودجه کم و حادثه خیز بودن شهرستان و جادهای مواصلاتی در نظر داریم امسال کلنگ ۳ مرکز امداد را در شهرستان و جاده های زرند به زمین بزنیم.

 
خنجری فرماندار زرند در پایان اظهار امیدواری کرد با یک برنامه ریزی اصولی شاهد استقبال جوانان از این جمعیت باشیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند