بررسی ورود بخش خصوصی برای کاهش تلفات برق

حسین امیری خامکانی در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون انرژی، گفت: کورش پرند، معاون وزیر کار و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای همراه با معاونان خود در جلسه حضور داشتند و گزارشی در خصوص برنامه‌ها و عملکرد این سازمان ارائه کردند.

Dr.Amiri_Mosahebeسخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی ورود بخش خصوصی به موضوع کاهش تلفات برق در کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت: مقرر شد جلسات مشترکی بین بخش خصوصی و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار و نتیجه بررسی آن به وزارت نیرو اعلام شود.

 

صدای زرند: حسین امیری خامکانی در گفت گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون انرژی، گفت: کورش پرند، معاون وزیرکارو رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای همراه با معاونان خود در جلسه حضور داشتند و گزارشی در خصوص  برنامه‌ها و عملکرد این سازمان ارائه کردند.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تشریح و بررسی شد. اظهار کرد: امروز همچنین جلسه کمیته نیرو با حضور بخش خصوصی برگزار شد.

 

وی افزود: در این جلسه کمیته کاهش تلفات سندیکای برق کشور گزارشی در خصوص ورود بخش خصوصی برای کاهش تلفات برق گزارشی ارائه کردند و در خصوص قرارداد‌های بسته شده برای کاهش تلفات بین دولت و بخش خصوصی انتقاداتی داشتند.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مقرر شد جلسات مشترکی بین بخش خصوصی (کمیته کاهش تلفات سندیکای برق کشور) و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار و بررسی کارشناسی صورت بگیرد و نتیجه آن را جمع بندی و به وزارت نیرو اعلام کنیم.

 

 

انتهای پیام/