برگزاری مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند

با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند ، صادق زاده معاون فرماندار زرند و تعدادی از مسئولین شهرستان زرند مراسم گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر و تقدیر از کارگران نمونه سال ۱۳۹۳ مجتمع کک سازی و پالایش قطران برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برگزار گردید.

 

روز کار و کارگر در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند


به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند ، صادق زاده معاون فرماندار زرند و جمعی از مسئولین شهرستان زرند از کارگران نمونه سال ۱۳۹۳ مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند تجلیل بعمل آمد.

 
به گزراش صدای زرند، حسین متصدی مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند ضمن عرض تبریک روز جهانی کار و کارگر به کلیه کارگران پرتلاش در عرصه صنعت کک سازی زرند اظهار داشت: اصلی ترین کلید کار ، کارگران زحمتکش هستند که در مجموعه ها کار می کنند که می توانند با تلاش خود عرصه اقتصادی کشور را بچرخانند و ما در طی چند ماهه اخیر شاهد تلاش و کوشش مضاعف کارگران و مهندسین مجتمع در جهت راه اندازی پالایشگاه قطران هستیم که این کار مطمئنا در کشور نمود خوبی خواهد داشت.

 

 

متصدی در ادامه افزود: ما با افتخار به اینکه راه اندازی پالایشگاه قطران با همت نیروهای بومی منطقه انجام می شود احساس غرور می کنیم.

 

 
در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با بیان اینکه اهمیت کار و کارگر به حدی زیاد است که امام (ره) فرمودند: خداوند هم کارگر است ، این جهان محصول خداست چون او هست جهان هم هست ، ما هم هستیم و هنر و تلاش شما کارگران ارزش بسیار زیادی دارد.

 

 

ایشان در ادامه افزود: من به دست و بازوی شما مدیران و کارگران بوسه می زنم.

 

 
سپس حجت الاسلام سلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زرند اظهار داشت: اولین رویکرد امیرالمومنین علی (ع) رویکرد کار وتلاش بود. احیاء قنوات و وقف آنها به عنوان نمونه است و آن عمل را در بین مردم رواج می دادند.

 

 

ایشان افزود: با توجه به بیانات مقم معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و گزارش مدیریت مجتمع واقعا اقدامات صورت گرفته قابل تحسین است که خود نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.

 

 
در ادامه برنامه ها اجرای زیبای گروه نمایشی  و تردستی توسط گروه هنری مجتمع مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

 

 

در پایان به ۱۲ نفر از کارگران نمونه و یک نفر کارگر نمونه ایمنی با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

rooz-Karkar-Ghatran-Zarand_ (5)

روز کار و کارگر در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند

rooz-Karkar-Ghatran-Zarand_ (7)

rooz-Karkar-Ghatran-Zarand_ (8)

rooz-Karkar-Ghatran-Zarand_ (9)

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی مجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند