راههای زرند و کوهبنان در راه اند

دکتر حسین امیری خامکانی در چند روز اخیر و طی جلساتی فشرده پیگیری برخی مسائل و مشکلات شهرستان زرند را در دستور کار داشتند که اهم آنها در مورد مسائل و مشکلات مربوط به مسیرهای مواصلاتی حوزه انتخابیه بوده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

JadeZarandبه گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین امیری خامکانی در چند روز اخیر و طی جلساتی فشرده پیگیری برخی مسائل و مشکلات شهرستان زرند را در دستور کار داشتند که اهم آنها در مورد مسائل و مشکلات مربوط به مسیرهای مواصلاتی حوزه انتخابیه بوده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

 

دکتر حسین امیری طی جلسه ای که با داوود کشاورزیان، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور داشته اند با بیان برخی مشکلات در ارتباط با مسیر ریحانشهر – داهوئیه به سمت بهشت زهرا و گردنه ده علیرضا خواهان بررسی و پیگیری ایشان برای رفع مشکلات مربوط به این مسیر شد.

 

وی همچنین در این جلسه دستور خط کشی مجدد مسیر رفسنجان – زرند را از معاون وزیر گرفتند و کشاورزیان قول دادند بعد از بررسی آمار و ارقام مربوط به این جاده، مطالعات لازم برای بررسی ترانزیتی شدن این را انجام دهند.

 

وی همچنین در جلسه ای دیگر که با حضور وزیر راه، استاندار کرمان و مدیرکل راه آهن برگزار شد در زمینه مشکلات موجود در مورد اجرایی شدن مسیر کوهبنان – زرند که در سال ۸۶ کنگ آن خورده و اکنون بعد از دریافت مجوز ۱۱۵ و ماده ۱۸ هنوز ناتمام مانده است صحبت کردند که قرار شد بعد از دستور و ابلاغ وزیر راه هر چه زودتر مشکلات مربوطه به اجرایی کردن این جاده مرتفع شود.

 

وی همچنین در این جلسه خواهان پیگیری و بررسی مشکلات مربوط به قطعه دوم راه زرند – بافق (یزدان آباد به سمت سیریز) از سوی وزیر راه شدند که ایشان دستور پیگیری لازم را به مدیر کل جهت بررسی هر چه سریعتر مشکلات این راه را دادند.

 

در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به راه های روستایی حوزه انتخابیه نیز مورد بحث قرار گرفت که مجدداً بحث مشکلات راه دشتخاک و گردنه ده علیرضا از اهم صحبت های مربوط به این بخش بود.

 

وی همچنین طی نامه ای مشترک با استاندار کرمان خواهان اصلاح ریل های راه آهن بافق به سمت زرند شدند و بازسازی ایستگاه قطار زرند نیز با پیگیری های دکتر امیری نهایی شده است که اکنون به مرحله واگذاری به پیمانکار رسیده است که بزودی نیز مشخص خواهد شد.

 

دکتر امیری همچنین در این جلسه پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به کمربندی های زرند شدند که با دستور به مدیر کل قرار شد به کمک شهرداری ها این موضوع پیگیری و تمام شوند.

 

لازم به ذکر است که دکتر امیری طی جلسه ای جداگانه که دیروز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس سرقینی، معاون امور معادن وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس رزم حسینی استاندار کرمان، خنجری، فرماندار زرند، صادق زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند، مهندس سلطانی زاده مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کرمان، مهندس معصومی مدیر عامل زغال سنگ کرمان، دکتر سعد محمدی، مدیر عامل فولاد اصفهان و جمعی از مدیران معاون استان کرمان برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات معاون زغال سنگ شهرستان زرند و کوهبنان پرداختند.

 

 

انتهای پیام/