خنجری فرماندار زرند: هر قطره عرق کارگر با خون شهیدان برابری می کند

طی مراسمی با حضورحبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس معصومی مدیر کل شرکت ذغالسنگ استان کرمان دکتر شبستری مدیر بهربرداری و جمعی از مدیران و روسای ادارات زرند از کارگران معادن و کارخانه ذغالسنگ زرند تجلیل شد.

خنجری فرماندار زرند در مراسم تجلیل از کارگران معادن و کارخانه ذغالسنگ زرند گفت: هر قطره عرق کارگر با خون شهیدان برابری می کند.

 

zeghalsank-zarand_

 

به گزارش صدای زرند، در این مراسم که به مناسبت یازدهم اردیبهشت برگزار شد ،حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن تبریک اعیاد رجب و روز کارگر  از این روز به عنوان یکی از بهترین روزهای تاریخ نام برد و گفت: ارزش بالای کارگران در تمام عرصه ها و تلاش شما عزیزان در راه کسب روزی حلال وظیفه مسئولین را در قبال شما بیشتر و سختتر می نماید.

 

 

حبیب الله خنجری به فعالیت کارگران معادن اشاره کرد و گفت: افرادی در معادن و جاهایی سخت به فعالیت مشغول هستند که وقتی پا به محل کار خود می گذارند امیدی به بازگشت دوباره ندارند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد : همه ما باید قدردان زحمات شما باشیم و تکریم از شما را به عنوان افتخاری برای خود بدانیم.

 
وی به حدیث پیامبر اکرم اشاره کرد و گفت : هر قطره از عرق شما که به پیشانیتان جاری می شود همانند قطره خون شهید می باشد که برای دفاع از اسلام بر زمین ریخته شده است.

 

zeghalsank-zarand_01

 
وی در ادامه خواستار صرفه جوئی همه مدیران و کارگران در تمامی بخشهای صنعتی و غیر صنعتی شد و تصریح کرد: با توجه به بودجه اندک واعتبارات کمی که برای دستگاههای دولتی می باشد با ارائه راهکار و خلاقیت می توانیم بسیاری از هزینه های ادارات را کاهش دهیم.

 

 
فرماندار زرند به شعار سال ۱۳۹۴ نیز اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر ادارات شهرستان بایکدیگر در جهت پیشرفت و ابادانی زرند شد.
 

شایان ذکر است در پایان این مراسم از کارگران نمونه با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.