حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای فرهنگ عمومی زرند

۲۰ فروردین همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی که در سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم نام گذاری شده است زرند میزبان مقام عالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خواهدبود.

kpnucsc1398281478951فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند حضور خواهند داشت.

 

 

به گزارش صدای زرند، احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با اعلام این خبر گفت: ۲۰ فروردین همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی که در سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم نام گذاری شده است زرند میزبان مقام عالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خواهدبود.

 

وی افزود: این مناسبت می تواند فرصت مناسبی باشد تا زمینه همکاری بیشتر ادارات  نهادها و ارگانهای شهرستان زرند با اهداف و ماموریت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر آشنا شده و در خصوص رفع نواقص موجود و یافتن راهکارهای عملی در زمینه همکاری های متقابل گام های موثرتری برداریم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی زرند همچنین بیان داشت: حضور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه شورای اداری زرند این امکان را فراهم خواهد کرد تا در سال همدلی و هم زبانی با اتکا به نیروی مردمی در راستای تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش نموده و در فضای رسانه ای حال حاضر دنیا که جزئی از ابزارهای تفرقه و نفاق بین مسلمانان جهان نیز می باشد در حوزه وحدت و همدلی گام برداریم.

 

رشیدی تصریح کرد: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با حضور فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و شرکت امامان جمعه و مسئولین  شهرهای زرند، ریحان شهر، خانوک و یزدانشهر برگزار خواهد شد تا سیاست های کلی فرهنگی این شهرها تدوین و به کلیه دستگاههای فرهنگی ذیربط ابلاغ شده تا در اجرای برنامه های با کیفیت و هدفمند در این راستا به نحو شایسته تری عمل نماییم. 

 

وی همچنین اظهار داشت: جلسه شورای اداری شهرستان زرند نیز با حضور فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در همان روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/