فرا رسیدن نوروز ۹۴ فرخنده باد

یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبر اللیل و النهار / یا محول الحول و الاحوال / حول حالنا الاحسن الحال

 سال نو و آغاز زندگی دوباره طبیعت را به همه شما دوستان تبریک می گوئیم و آرزوی بهترین ها را برای شما و خانواده تان از خداوند منان آرزومندیم.

Norouz-1394

با نام او که یگانه خالق بهار و سرزندگیست

 سلام به یکایک شما کــاربران محترم صـدای زرنـد

فرا رسیدن نوروز ۹۴ فرخنده باد

 یک سال دیگر گذشت.

سالی که برای هر کدام از ما خاطرات تلخ و شیرین زیادی را بهمراه داشته است.

سال ۹۳ هم همچون سالهای دیگر ناگزیر است که به تاریخ بپیوندد.

تقویم ما ایرانیان، بهترین مطلع را در تنظیمات خود دارد و سال نو را با فصل زیبای بهار آغاز می‌کند. همگام با تحول زمان، گل‌های رنگارنگ می‌شکفند، درختان از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و جوانه‌هایی ریز و سبزرنگ بر شاخه‌هایشان نقش می‌بندد،

باران‌های شدید و کوتاه بهاری زمین را سیراب می‌کند و به پاکیزگی هوا یاری می‌رساند، نغمه خوش بلبلان و قناری‌ها از هر کوی و برزن شنیده می‌شود، پروانگان پرنقش و نگار دور و بر گل‌ها به رقص درمی‌آیند و بدین ترتیب، زمین و زمان سرشار از رایحه خوش امید و زندگی می‌شود. در این راستا، سنت‌های خوب ما ایرانی‌ها هم از جمله خانه‌تکانی و دید و بازدید، افسون بهار را دوچندان می کند.

 

هفت سین، هفت واژه که با حروف “سین” شروع می شوند از سنت های جالب و ارزشمند نوروز است و هر کدام مشخصاً معانی استعاره ای خاص خود را دارد، بدین معنی که سیب، سنجد، سبزی، سکه، سرکه، سیر، سمنو و همچنین تخم مرغ های رنگین، ماهی قرمز در تنگ آب، گلاب، طلا، آینه، شمع و … که هر یک از این موارد سمبل و نماد زایش و تولد مجدد زندگی در سایه ی بهار دلنواز است.

 

 

فرا رسیدن نوروز ۹۴ فرخنده باد

 و حالا در اولین لحظات شروع سال ۱۳۹۴، در جشن رویش و سرسبزی و در تجسم این دگرگونی عظیم طبیعت و اینک که سال نو سوار بر مرکب آذین شده با شکوفه های بهاری، می تازد تا تازگی و شادمانی را بر سر سفره های هفت سین مان بنشاند، بار دیگر تمام امیدهایمان را گره خواهیم زد به دعای تحویــل سال و با ایمان به اینکه وجود ما لبریز شود از وجود خداوند، اندیشه هایمان نیز از این تاثیرپذیری متحول خواهد شد …

 

 

به میمنت فرا رسیدن این روز بزرگ در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و به نوبه خود صمیمانه ترین تبریکات را حضور یکایک شما بزرگواران  معروض می داریم و از صمیم قلب آرزو می کنیم که سال ۹۴ برای تمام هموطنان عزیزی که در هر کجای این کره خاکی سکونت دارند، مخصوصاً یکایک شما عزیزان، سالی سرشار از موفقیت، کامیابی و بهروزی باشد. سالی سراسر عشق و دوستی، سالی پر از لحظه های خوش، اتفاقات خوشایند و آینده ساز و انشاالله که روزهای تعطیلی را که در پیش خواهید داشت برای شما ایام خوش و لذت بخشی باشد و بتوانید کمال استفاده را از آن ببرید.

 

 

 

فرا رسیدن نوروز ۹۴ فرخنده باد

 خلاصه بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی. امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این نو همی آید به شادی …

 

 

در پایان ضمن قدردانی و سپاسگزاری مجدد از همراهی شما دوستان گرامی، سالی سرشار از سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای همه شما عزیزان آرزومندیم. امید که فصل بهار و آغاز سال نو با همه زیبایی و درخشش، سالی پربار و پرتحرک باشد و فرصت ها و اندیشه هایی تازه را برای همه مان به ارمغان بیاورد.

 

 

فرا رسیدن نوروز ۹۴ فرخنده باد

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

 

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

ما در مجموعه صـدای زرنـد یکسال دیگر با شما بودیم و امیدواریم تلاشهای گذشته مورد پسند شما واقع شده باشد.

از تمام عزیزانی که با ما همراه بودند و با درج نظرها، تماسها و ایمیلهایشان ما را در بهتر نمودن صـدای زرنـد کمک نمودند کمال تشکر را داریم.

سال جدید با امکاناتی متفاوت و بخش های جذاب میزبان شما خواهیم بود.

آرزوی سالی پر از شادی ، موفقیت و برکت برایتان داریم. پیروز باشید

ارادتمند شما
گروه صـدای زرنـد

.