دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان قهرمان مسابقات فوتسال دختران دانشجوی استان کرمان شد

مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند و با حضور ۶ تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم برگزار شد.

در پی برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند و با حضور ۶ تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

GirlsFootsal00001

به گزارش صدای زرند، زهرا قدس مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه ضمن قدردانی از میزبانی شایسته دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات به نحو مطلوب و شایسته از طرف واحد زرند به مدت ۳ روز و با حضور ۶ تیم به صورت دوره ای برگزار شد که در پایان دانشگاه های آزاد اسلامی کرمان، سیرجان و رفسنجان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

وی همچنین از فنی ترین بازیکن مسابقات خانم فاطمه سهرابی از واحد کرمان نیز نام برده و تصریح کرد: توجه به ورزش دانشجویی توجه به آینده سلامت خانواده ها و جامعه ایرانی است.

 

در پایان تیم های اول تا سوم کاپ و مدال های خود را از دست مسئولین برگزاری دریافت کردند.

 
انتهای پیام/