بارش سنگین برف در محورهای کرمان/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

فرمانده پلیس راه استان کرمان از بارش سنگین برف در محورهای این استان خبر داد و گفت: تردد در محورهای کرمان تنها با زنجیر چرخ مقدور است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان از بارش سنگین برف در محورهای این استان خبر داد و گفت: تردد در محورهای کرمان تنها با زنجیر چرخ مقدور است.

 

Barf-Zarand

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ محمد حجت آبادی در گفتگو با اشاره به بارش برف از شب گذشته در سطح استان کرمان اظهار داشت: بارش برف از شب گذشته تا امروز صبح در محورهای کرمان – زرند، کرمان – راور، کرمان – سیرجان، کرمان – بافت، کرمان – رفسنجان بسیار سنگین بوده است.

 
وی بارش برف در محورهای کرمان به سمت بم و بم به سمت دهبکری را نیز بسیار سنگین دانست و افزود: تحت هیچ شرایطی تردد در محورهای استان کرمان بدون زنجیر چرخ مقدور نیست.

 
فرمانده پلیس راه استان کرمان با تاکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری تصریح کرد: افراد در صورتی که مجبور به انجام سفر هستند حتما امکانات و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند که در صورت نیاز بتوانند استفاده کنند.

 
وی یادآور شد: در حال حاضر در تمامی محورها باید رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کرده و از شتاب زدگی پرهیز کنند.

 
سرهنگ حجت آبادی بر لزوم حفظ فاصله طولی نسبت به وسایل نقلیه جلویی تاکید کرد و گفت: رانندگان از تغییر مسیرهای ناگهانی و ترمزهای ناگهانی جدا خودداری کنند چرا که این موضوعات باعث خروج خودرو از جاده یا مسدود کردن مسیر برای سایر وسایل نقلیه شده و برای سرنشینان همان خودرو نیز خطرساز خواهد بود.

 
فرمانده پلیس راه استان کرمان یادآور شد: امیدواریم رانندگان با رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن توصیه پلیس سفرهای ایمنی را برای خود رقم بزنند.

 

انتهای پیام/