نخستین سمپوزیوم رویکردهای”ایرانی اسلامی” به ارزیابی و مداخله روان‌شناختی برگزار می‌شود

دکتر علی امیری به خبرنگار صدای زرند گفت: سمپوزیوم رویکردهای ایرانی اسلامی با حضور استادان برجسته روان‌شناسی کشور و دانشجویان و دانش پژوهان این رشته در روزهای ۷ و ۸ اسفند سال جاری و با مشارکت سازمان روان‌شناسی و مشاوره‌ای جمهوری اسلامی ایران، آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد زرند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار خواهد شد.

دکتر علی امیری معاون پژوهشی و فن آوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی زرند از برگزاری اولین سمپوزیوم  رویکردهای (ایرانی اسلامی )به ارزیابی و مداخله روانشناختی در این دانشگاه خبرداد.

 

نخستین سمپوزیوم رویکردهای"ایرانی اسلامی" به ارزیابی و مداخله روان‌شناختی برگزار می‌شود

 

به گزارش صدای زرند، دکتر علی امیری معاون پژوهشی و فن آوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند گفت: این سمپوزیوم با حضور اساتید برجسته روانشناسی کشور و دانشجویان و دانش پژوهان این رشته در روزهای  ۷ و ۸ اسفندماه سال جاری و با مشارکت سازمان روانشناسی و مشاوره ای جمهوری اسلامی ایران،  آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد زرند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار خواهد شد.

 
معاون پژوهشی واحد زرند تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی زرند و حضور اعضا هیئت علمی مجرب این رشته و همچنین سابقه بیست ساله کار واحد زرند در حوزه روانشناختی کشور با ارائه درخواست به معاونت محترم پژوهشی دانشگاه و قبول این در خواست برگزاری این سمپوزیوم در دستور کار قرار گرفت.

 
وی افزود: این سمپوزیوم موضوعاتی همچون بررسی و نقد ارزیابی های روانشناختی مورد استفاده در جامعه ایرانی اثر بخشی گروه درمانی در جامعه ایرانی تدوین و معرفی مداخله های روانشناختی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی کاربردهای قصه شعر ضرب المثل و استعارهای درمانی و همچنین طب رفتاری و اصطلاح سبک زندگی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

 

انتهای پیام/