اهدای زمین جهت ساخت خانه عالم و قرآن روستای روح آباد زرند

از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به آحاد مردم و حضور همه آنها در صحنه است و همین امر باعث می شود که بسیاری از هجمه های دشمن نابود گردد.

RohAbad_KhaneyeAlem5222300001

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از اهدای زمین توسط حاج ولی گلستانی به خانه عالم و قرآن روستای روح آباد خبر داد.

 

به گزارش صدای زرند حجت الاسلام اکبر سلطانی در حاشیه این مراسم بیان داشت: در زمان اهدای زمین به خانه قرآن توسط حاج ولی گلستانی، آقایان خنجری فرماندار، مهدلو بخشدار، محمدی رئیس اداره مخابرات و مسئولین محلی روستای روح آباد در محل اهدایی زمین حضور داشتند که فرماندار و بخشدار شهرستان زرند نیز ضمن مهم خواندن کار در عرصه فرهنگی و لزوم ایجاد منابع سخت افزاری و نرم افزاری، جهت به اتمام رساندن این مکان فرهنگی قول مساعد دادند.

 

حجت الاسلام اکبر سلطانی افزود: علاوه بر اهدای زمین توسط خیر نیکوکار مردم نیز در به اتمام رساندن این مکان فرهنگی مذهبی همکاری خواهند داشت.

 

اکبر سلطانی ضمن قدردانی از خیرین منطقه، مردم و شورای اسلامی روستا در جهت همکاری با اداره تبلیغات اسلامی زرند به منظور اشاعه فرهنگ دینی اظهار داشت: هرکس به اندازه توان خود هر قدمی که بردارد باقیات الصالحاتی برای خود به جا گذاشته است. به خصوص در عرصه فرهنگی که در شرایط کنونی به عنوان یک ابزار در راستای پیشبرد اهداف استکبار جهانی قرار گرفته است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حضور در عرصه فرهنگی را رسالت و مسئولیت همه آحاد مردم عنوان و تاکید کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به آحاد مردم و حضور همه آنها در صحنه است و همین امر باعث می شود که بسیاری از هجمه های دشمن نابود گردد.

 

وی در پایان گفت: همان طور که مشخص است کشورهای مستکبر با تمامی تجهیزات و هزینه های فراوان درصدد نابودی اسلام هستند اما به حول قوه الهی نقشه های شوم آنان به سرانجامی نمی رسد.

 

انتهای پیام/