جامعه برای رشد نیازمند الگوهای رفتاری است

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جامعه ای برای شکل گیری و رشد اجتماعی نیازمند الگوهای متعدد رفتاری در سطوح مختلف است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جامعه ای برای شکل گیری و رشد اجتماعی نیازمند الگوهای متعدد رفتاری در سطوح مختلف است.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در سومین مجمع بسیج شهرستان زرند افزود: بر این اساس، نهادهای اثرگذار فرهنگی مانند دانشگاه، خانواده و بسیج با توجه به آموزه های اسلامی و بهره مندی از الگوهای خاص می توانند در پرورش فضایل انسانی و شکل گیری سبک زندگی تاثیر بسزایی داشته باشند.

 
وی همچنین با اشاره به پتانسیل های موجود صنعتی شهرستان زرند گفت: این ظرفیت ها از سرمایه ها و منابع عظیم ملی کشور محسوب می شوند.

 
وی بیان کرد: با توسعه صنعت و راه اندازی کارخانه های متعدد در کنار ذخائر عظیم معدنی گام های مهمی در جهت رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان بر داشته می شود.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند نیز با گرامیداشت دهه فجر و یاد شهدای بسیجی عملیات غرورآفرین والفجر هشت، هدف از تشکیل این مجمع را پیگیری و حل مشکلات و مطالبات مردمی عنوان کرد.

 
سرهنگ عبدالمجید زمانی گفت: در این جلسات مطالبات و مشکلات مردم و شهرستان در قالب مصوبه های مجمع به رده های ذیربط استانی ارسال و پیگیری خواهد شد که امیدواریم نتایج مثبتی داشته باشد.

 
وی با اشاره به نقش موثر و کارساز همدلی و وفاق مردم بویژه بسیجیان در مقابله با تهدیدها و تحریم های دشمنان، افزود: کار گروه های تخصصی باید تلاش کنند با تبیین مواضع و ایجاد وحدت نظر، راه های پیشرفت سریعتر انقلاب اسلامی را هموار سازند و در راستای تولید علم و جنبش نرم افزاری در مجمع بسیجیان راهکارهای لازم و تخصصی را ارایه کنند.

 
سومین مجمع بسیج شهرستان زرند همزمان با دهه مبارک فجر، گرامیداشت سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت و اطلاعات به همت سپاه ناحیه زرند در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

 

انتهای پیام/