کارخانه کک سازی و قطران زرند افتتاح شد

دقایقی پیش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در ادامه سفر یک روزه به استان کرمان و پس از افتتاح کارخانه احیای مستقیم آهن اسفنجی بردسیر به شهرستان زرند رفت و کارخانه کک سازی و قطران با حضور وی به طور رسمی بهره برداری شد.

کارخانه کک سازی و قطران روز دوشنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری در شهرستان زرند استان کرمان به بهره برداری رسید.

 

 

Efttah-Coke-Zarand_ (1)

 

به گزارش صدای زرند، دقایقی پیش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در ادامه سفر یک روزه به استان کرمان و پس از افتتاح کارخانه احیای مستقیم آهن اسفنجی بردسیر به شهرستان زرند رفت و کارخانه کک سازی و قطران با حضور وی به طور رسمی بهره برداری شد.

 
ظرفیت این کارخانه تولید ۸۰۰ هزار تن کک متالوژی در سال است که با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان معادل ۲۰۰ میلیون دلار در مساحت ۱۱۷ هکتار و از سال ۹۱ آغاز شده است.

 
مرحله پیش‌گرمایش کارخانه از سال ۹۲ آغاز شده و امروز به طور رسمی، تولید اسمی آن به بهره‌برداری رسید.

 
به گفته علی صادق‌زاده معاون فرماندار زرند، اشتغالزایی این کارخانه ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۳ هزار به صورت غیر مستقیم است.

 

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: کک سازی و قطران زرند با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن مربوط به شرکت فولاد زرند ایرانیان وابسته به شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) آماده بهره برداری شده است.

 
افتتاح کارخانه آهن اسفنجی بردسیر، افتتاح کارخانه کک سازی و قطران زرند، بازدید و افتتاح کارگاه های فرش دستباف در کرمان، افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان، افتتاح ویدئو کنفرانسی بیمارستان ۳۲ تختخوابی ارزوئیه و شرکت در نشست شورای اداری استان از برنامه های معاون اول رییس جمهوری در سفر یک روزه به استان کرمان است.

 
وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو، جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.

 

 

Efttah-Coke-Zarand_ (2)

Efttah-Coke-Zarand_ (1)

Efttah-Coke-Zarand_ (3)

Efttah-Coke-Zarand_ (4)

Efttah-Coke-Zarand_ (5)

Efttah-Coke-Zarand_ (6)

Efttah-Coke-Zarand_ (8)

Efttah-Coke-Zarand_ (14)

Efttah-Coke-Zarand_ (12)

انتهای پیام/