همایش زمین شناسی فلات ایران نماد دانشگاه آزاد اسلامی زرند در کشور

دکتر علی امیری عضو هیات علمی و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن تبریک ایام خجسته پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نقش تاثیر گذار دانشگاهیان و دانشجویان در روند این پیروزی بزرگ گفت: ما امروز در خصوص پدید آمدن این نقش تاریخی مدیون ولایت مداری دانشجویان و دانشگاهیان دهه ۵۰ هستیم و این می تواند الگوی خوبی برای این مقطع حساس و تاریخی سرزمین مان باشد.

دکتر علی امیری عضو هیات علمی و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت : همایش زمین شناسی فلات ایران نماد دانشگاه آزاد اسلامی زرند در کشور است.

 

Amiri

 

به گزارش صدای زرند، دکتر علی امیری عضو هیات علمی و معاون پژوهشی و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن تبریک ایام خجسته پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نقش تاثیر گذار دانشگاهیان و دانشجویان در روند این پیروزی بزرگ گفت: ما امروز در خصوص پدید آمدن این نقش تاریخی مدیون ولایت مداری دانشجویان و دانشگاهیان دهه ۵۰ هستیم و این می تواند الگوی خوبی برای این مقطع حساس و تاریخی سرزمین مان باشد.

 
امیری در خصوص نزدیک شدن به زمان برگزاری همایش زمین شناسی تصریح کرد: همایش زمین شناسی فلات ایران به عنوان نمادی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در برنامه ی .موسسات علمی و آموزشی کل کشور ثبت شده است که با اقدامات صورت گرفته محصول همایش های گذشته به صورت کتابی الکترونیکی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

 
وی همچنین گفت: با توجه به دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگران علوم زمین کشور در سالهای اخیر و در راستای هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص یافته های نوین پژوهشی همایش زمین شناسی فلات ایران هر سال در استان کرمان به همت مسئولان و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار می شود تا در راستای سیاستهای مدون خود و به منظور فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه نتایج تحقیقات پژوهشگران و اندیشمندان کشور قدمی برداشته باشد.

 
عضو هیئت علمی واحد زرند افزود:  به طور کلی از سیاستهای  مهم  دانشگاه آزاد اسلامی اشاعه فرهنگ پژوهش و پژوهش محوری است برگزاری همایش های علمی نیز به عنوان  یکی از برنامه ها و فعالیتها ی مرتبط با اشاعه و ارتقای پژوهش در سطح ملی از دیرباز مد نظر دانشگاه آزاد اسلامی بوده است در واقع برگزاری همایشهای علمی بستر لازم را برای تبادل نظر و تضارب آرا و اندیشه ها مهیا می کند و سبب افزایش تجربه برای دانش پژوهان جوان می شود بر همین مبنا برگزاری سالانه همایش زمین شناسی فلات ایران از سال ۱۳۸۹در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند قرار داشته و تاکنون سه دوره همایش برگزار شده است و به لطف خداوند چهارمین دوره آن نیز در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد بنظر بنده با پتانسیلی که در علم زمین شناسی در استان کرمان وجود دارد این همایش می تواند در پیشبرد سطح علمی زمین شناسان استان بسیار مثمر باشد.

 
معاون پژوهشی و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی زرند اظهار داشت: که هم جاذبه های زمین شناختی و هم پتانسیل علمی و سابقه رشته زمین شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در جذب مخاطبان این همایش موثر بوده است رشد کمی و کیفی مقالات در ادوار گذشته نیز نشان داده است که با گذر زمان استقبال از همایش زمین شناسی فلات ایران افزایش یافته است.

 
امیری در خصوص برگزاری این همایش گفت: زمان برگزاری همایش چهارم  زمین شناسی فلات ایران ۱۷و۱۸اسفندماه ۱۳۹۳خواهد بود و امید داریم که همچون سال گذشته استقبال از این آن سیر صعودی داشته باشد.

 
وی در مورد نحوه ارسال مقالات و شرکت در این همایش نیز افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند در پایگاه اینترنتی به آدرس www.gcip.iauz.ir مراجعه کنند و ضمن دریافت بروشور و دستور العمل های مربوط از طریق آدرس ایمیل به نشانی http//gcip.iauz.ir نیز اقدام به ارسال مقاله کنند.

 
انتهای پیام/

خبرنگار : مسعود لشکری