دفتر پست بانک محمدآباد زرند افتتاح شد

دفتر پست بانک محمدآباد شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت‌.

دفتر پست بانک محمدآباد شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت‌.

 

Post-Bank

به گزارش صدای زرند، در ۱۱ بهمن ۹۳ دفتر ICT (خدمات مخابرات – پست و پست بانک ) پیشخوان دولت در محمد آباد زرند با حضور مسئولین شهرستان، جمعی از اهالی منطقه و خانواده محترم شهداء افتتاح شد.

 

 

حجت ایزدی مسئول دفتر پست بانک اظهار داشت: برای راه‌اندازی این دفتر ۲۰۰ میلیون ریال هزینه و زمینه اشتغال دو نفر به طور مستقیم ایجاد شده است‌. با بهره‌برداری از این دفتر بیش از ۷ هزار نفر از ساکنان روستاهای محمدآباد، همت‌آباد، عباس‌آباد، دولت‌آباد و شهرک امام سجاد  (ع) از مزایای آن بهره‌مند شدند‌.

 
مهندس محمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند با اشاره به تکریم ارباب رجوع ابراز داشت: با راه‌اندازی دفاتر ICT در روستاها علاوه بر پاسخگویی به مشترکان، هزینه‌ها و تأخیرهای احتمالی نیز کاهش می‌یابد.

 

 
وی ادامه داد: از دیگر مزایای راه‌اندازی این دفاتر می‌توان به افزایش سرعت و کیفیت، صرفه‌جویی در هزینه، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان، افزایش بهره‌وری و کاهش ترددهای درون شهری اشاره کرد.

 

 
محمدی تأکید کرد: مشترکان با مراجعه به این دفاتر می‌توانند از خدماتی نظیر صورتحساب، تسویه قبوض، دریافت قبض المثنی و خدمات پس از فروش استفاده کنند.

 
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه با  تلاش فراوان توانستیم خدمات گسترده‌ای را در دفاتر پستی و پیش‌خوان ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دفتر ICT روستای محمد آباد نیز  در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان روستایی است تا مشترکان روستایی بتوانند به سهولت خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

 

 

به گفته محمد روحانی مسئول پست بانک زرند هم اکنون‌ حدود ۲۹ باجه پست بانک در نقاط مختلف شهرستان زرند در حال  خدمت‌رسانی به مردم است‌.

 

 

انتهای پیام/