افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در کوهبنان

کتاب های این نمایشگاه حدود ۱۰۰۰جلد با موضوعیت دهه مبارک فجر و رشادت های انقلابیون و نقش آفرینی مؤثر آنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اهداف آن و همچنین نقش برجسته ی امام راحل (ره) و مردم ولایت مدار میهن عزیزمان می باشد.

کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان با همکاری موسسه قرآنی سردار شهید نوح مجیدی این شهرستان نمایشگاه کتاب با محوریت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را افتتاح نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان، خلیل الله باقی زاده مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان در حاشیه این افتتاح گفت: این نمایشگاه به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

باقی زاده در ادامه افزود: کتاب های این نمایشگاه حدود ۱۰۰۰جلد با موضوعیت دهه مبارک فجر و رشادت های انقلابیون و نقش آفرینی مؤثر آنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اهداف آن و همچنین نقش برجسته ی امام راحل (ره) و مردم ولایت مدار میهن عزیزمان می باشد.

 

وی در مورد ویژگی های این نمایشگاه ابراز داشت کتابهای این نمایشگاه بمناسبت ایام پیروزی انقلاب برای عموم با تخفیف ۲۰% بفروش میرسد.

 

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۱۰ بهمن ماه باحضور مسئولان رسما” گشایش و تا ۲۲ بهمن ماه دردونوبت صبح وبعدازظهرادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/