جوانان نقش موثری در تمدن سازی هویت ملی دارند

حجت الاسلام سلطانی: جوانان سرمایه های بزرگ جامعه و آینده سازان آن هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند، در جلسه بررسی مسائل فرهنگی جوانان دشت خاک با روحانی مستقر منطقه، نقش جوانان را در تمدن سازی هویت ملی موثر عنوان کرد.

 

 


به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی در جلسه ای با حضور حجت‌الاسلام جواد منصوری بیان داشت: جوانان سرمایه های بزرگ جامعه و آینده سازان آن هستند.

 

 

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی افزود: از این رو جوانان همواره دوستان و دشمنان فراوانی دارند. نقش مؤثر جوانان در تمدن سازی و بازیابی هویت ملی مسئولان را وادار می‌کند که به آنها توجهی خاص داشته باشند و در صدد پاسخ گویی به خواسته ها و نیازهای منطقی آنان برآیند.

 

 

حجت‌الاسلام سلطانی تصریح کرد: درمقابل، دشمنان سعی می‌کنند با بهره گیری از راه کارها و روش های متعدد نسل جوان جامعه را نابود نمایند، زیرا موفقیت آنان در صحنه های مختلف داخلی و بین المللی با اهداف غیر مشروع آنها همسویی ندارد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جهت حفظ این سرمایه های عظیم انسانی اظهارداشت: باید جوان،ویژگی ها و آسیب های آن را شناخت تا بستر تکامل و شکوفایی استعداد و قابلیت او را فراهم کرد.

 

 

اکبر سلطانی ابراز داشت: همان گونه که جوانان در پذیرش دین و اعتقادات، آماده ترند، به دلیل عدم بینش و دانش کافی، در گرایش به انحرافات فکری و عقیدتی نیز آسیب پذیرترند.

 

 

ایشان خاطرنشان کرد: شواهد تاریخی نشان می دهد که دین ستیزان همواره با استفاده از این عدم بینش و آگاهی، جوانان را هدف قرار داده، به تضعیف باورهای دینی آنان همت گماشته اند.

 

 

سلطانی تاکید کرد:دین مبین اسلام، هم به آسیب های فکری جوانان اشاره کرده و هم راه های آفت زدایی را بیان نموده است.

 

 

سلطانی در ادامه بیان کرد: دین اسلام سفارش می‌کند به تعلیم و تربیت خود پراخته، تحت تأثیر القای شبهه های دشمن قرار نگرفته و باورهای دینی را تقویت کنید و از سوی دیگر با معرفی الگوهای جوان، به فرهنگ سازی جوانان بپردازید.

 

 

وی در پایان گفت: وظیفه والدین و حکومت دینی نیز آن است که جوانان را در آسیب زدایی یاری نمایند.

 

 

انتهای پیام/