جشن بزرگ میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود

جشن بزرگ میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با میلاد پیامبر رحمت و رئیس مذهب تشیع از ساعت ۲ عصر روز جمعه۱۹ دیماه در سالن شهید شیرودی واقع در شهرک ولایت برگزار می شود.

دقایقی پیش رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از برگزاری جشن بزرگ میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در روز جمعه۱۹دیماه خبر داد.

Jashn534

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام اکبر سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند، بیان داشت: جشن بزرگ میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با میلاد پیامبر رحمت و رئیس مذهب تشیع از ساعت ۲ عصر روز جمعه۱۹ دیماه در سالن شهید شیرودی واقع در شهرک ولایت برگزار می شود.

حجت الاسلام سلطانی ضمن دعوت از همه همشهریان گرامی جهت حضوردر این مراسم، در خصوص جزئیات این جشن افزود: برنامه های این مراسم شامل مدیحه سرایی، سخنرانی آقای جعفری ریاست محترم دادگستری، اجرای تئاتر طنز توسط گروه آقای مظهری صفات از کرمان، اهدای جوایز و دیگر برنامه های شاد و مفرح می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کارت قرعه کشی مراسم به صورت گسترده در شهرستان توزیع شده، ابراز داشت: همشهریان گرامی در صورت نیاز به کارت قرعه کشی می توانند به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

سلطانی در ادامه تصریح کرد: سیره پیامبر اکرم (ص)، به خصوص سیره تربیتی ایشان که در قالب مبانی، اهداف و اصول تربیت نبوی قابل تبیین و ارایه می باشد، نقش عمده ای در وحدت جامعه اسلامی داشته و دارد.

حجت السلام سلطانی خاطرنشان کرد: امروز مشکلات جهان اسلام اغلب ناشی از اختلاف مسلمانان است که فرقه های مختلف اسلامی بدون توجه به معیارهای وحدت به هر راهی روانند.

ایشان فرقه هایی همانند وهابیت را که نه مذهب سنی را قبول دارند و نه مذهب شیعه را عامل اختلاف در جهان اسلام عنوان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: غافل از این که دشمنان اسلام مانند صهیونیست و آمریکا از این اختلافات نفع می برند و برای نابودی اسلام به وسیله خود مسلمانان تلاش می کنند بر همه مسلمانان، به ویژه علما و روحانیون مذاهب اسلامی لازم است برای وحدت مسلمین تدبیری بیندیشند تا همه کشورهای مسلمان بر محور آن اجتماع نموده، به دستورهای آن عمل نمایند.

انتهای پیام/