مزاحم اینترنتی در کرمان دستگیر شد

سرهنگ کامبیز اسماعیلی افزود: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه کرد و از یک مزاحمت اینترنتی که چهار ماه است زندگی وی را مختل کرده است، خبر داد.

رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: مزاحم اینترنتی که با ارسال ایمیل مدت چهار ماه آسایش یکی از شهروندان را سلب کرده بود دستگیر شد.

 

سرهنگ کامبیز اسماعیلی رییس پلیس فتا استان کرمان

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ کامبیز اسماعیلی رییس پلیس فتا استان کرمان افزود: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه کرد و از یک مزاحمت اینترنتی که چهار ماه است زندگی وی را مختل کرده است، خبر داد.

 
وی ادامه داد: بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل و در دستور کار قرار گرفت و در بررسی اولیه مشخص شد متهم کسی است که شاکی را می شناسد و از دوستان یا آشنایان است.

 
وی گفت: با این حال شاکی نمی توانست مظنون یا کسانی که احتمال ایجاد مزاحمت را دارند مشخص کند از این رو با انجام اقدامات فنی، نشانی و محل زندگی مزاحم شناسایی شد.

 
اسماعیلی بیان کرد: متهم که همکلاسی شاکی بود در بازجویی اولیه لب به اعتراف گشود و از مزاحمت چهار ماهه پرده برداشت.

 
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا کرمان بصورت تلفنی با شماره تلفن های ۳۲۲۶۷۰۵۱ و ۳۲۲۶۷۰۵۲ و در محل میدان شهدای انتظامی، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه شماره ۲، پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان بصورت حضوری آماده خدمت رسانی به همشهریان هستند.

 

انتهای پیام/