افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان در دانشگاه آزاد زرند

امروز نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در قالب ۲۵ غرفه و نمایندگی‌هایی از تولید‌کنندگان مصالح و تاسیسات ساختمانی استان‌های کرمان و یزد در سالن دانشگاه آزاد واحد زرند گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور تولید‌کنندگان استان‌های کرمان و یزد در سالن دانشگاه آزاد واحد زرند گشایش یافت.

 

نمایشگاه صنعت ساختمان زرند

 

به گزارش صدای زرند، ظهر امروز نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در قالب ۲۵ غرفه و نمایندگی‌هایی از تولید‌کنندگان مصالح و تاسیسات ساختمانی استان‌های کرمان و یزد در سالن دانشگاه آزاد واحد زرند گشایش یافت.

 
ناصر شریفی دبیر برگزاری این نمایشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه ‌گفت: در این نمایشگاه مصالح ساختمانی از جمله شیرآلات‌، درب و پنجره‌های دو جداره، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، ‌سرامیک، عایق، فناوری‌های نوین در ساختمان و تاسیسات ساختمانی به نمایش گذاشته شده است.

 
وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع مساحت‌ ۱۵ و ۱۶ دی ماه جاری صبح و عصر برای بازدید ‌همگان دایر است.

 
شریفی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران و همچنین معرفی صنایع ساختمانی و تاسیسات ساختمانی را برای استحکام در ساخت و ساز از اهداف بر‌گزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

 
علی صادق‌ زاده معاون فرماندار زرند نیز پس از بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه گفت: ورود فناوری صنعت سازه‌ها و نماهای ساختمانی به کشور موجب شده است تا روند بهبود کیفی تولیدات داخلی نیز شتاب بیشتری بگیرد و از قابلیت رقابت با محصولات خارجی در سطح بسیار خوبی برخوردار شوند.

 
وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند کمک بسیاری به رونق این صنعت نوین ساختمانی کند.

 
حسین گلستانی یکی از غرفه‌داران این نمایشگاه با قدر‌دانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: صنعت سازه‌ها و نماهای ساختمانی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیاری داشته و از محدوده صرفا یک صنعت کارگاهی خارج شده و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن و سیستم‌های نرم‌افزاری و اتوماسیون صنعتی‌ و تجهیزات به عنوان کالایی که محصول علم و فناوری است‌ در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

 
وی توجه ویژه به زیباسازی شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، معرفی خلاقیت‌ها‌، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه صنعت سازه‌ها و نماهای ساختمانی و ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولیدات را از مزایای برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام/