هدف از تشکیل بسیج مقابله با آسیب های اجتماعی، تهاجم و شبیخون فرهنگی بوده است

سرهنگ پاسدار محمد امیرخانی جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور به همراه سرهنگ حسینخانی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند دیدار کردند.

صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: هدف از تشکیل بسیج مقابله با آسیب های اجتماعی، تهاجم و شبیخون فرهنگی بوده است.

 

صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ پاسدار محمد امیرخانی جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور به همراه سرهنگ حسینخانی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند دیدار کردند.

 
در این دیدار صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سفر به شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، شهرستان زرند را به دوازده هزار رزمنده و حضور پرشور مردم در اجتماع نماز جمعه می شناسند.

 
وی به نقش آفرینی بسیجیان در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سازندگی در کشور پرداخت و افزود: یکی از اهداف تشکیل بسیج مردمی، مقابله با آسیب های اجتماعی، تهاجم و شبیخون فرهنگی بوده است.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ابراز داشت: مسیری که امام راحل (ره) به عنوان قافله سالار بسیج برای این نهاد مقدس مشخص نمود، مسیر تعالی و سعادت برای جامعه بزرگ ایران بوده است.

 

Amirkhani_02

 
سرهنگ پاسدار محمد امیرخانی جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور به بحث تکریم ارباب رجوع به عنوان مهمترین کار در دستگاه های اجرایی پرداخت و اظهار داشت: این امر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

 
وی به نقش و جایگاه مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی در جهاد فرهنگی اشاره داشت و افزود: همه ما به عنوان سربازان ولایت باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

انتهای پیام/