اجرای طرح تحویل سیم‌کارت رایگان به دانشجویان زرند

اجرای طرح تحویل سیم‌کارت رایگان به دانشجویان سیستان و بلوچستان

به مناسبت روز دانشجو و به منظور فراهم کردن امکان ارتباط برای دانشجویان طرح تحویل سیم کارت رایگان به دانشجویان در محل دانشگاههای زرند اجرا می‌شود.

 

 

مهندس محمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند ، به مناسبت روز دانشجو و به منظور فراهم کردن امکان ارتباط برای دانشجویان طرح تحویل سیم کارت رایگان به دانشجویان در محل دانشگاههای زرند اجرا می‌شود.

 
مهندس احمد محمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند گفت: به مناسبت روز دانشجو و به منظور فراهم کردن امکان ارتباط برای دانشجویان طرح تحویل سیم کارت رایگان به دانشجویان در دانشگاههای شهرستان اجرا می‌شود.

 
احمد محمدی افزود: دانشجویان به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملت همواره مورد توجه بوده‌اند، دانشجویی دوران ماندگاری است که تفکر، اندیشه ورزی و پویایی از مولفه‌های اصلی آن است.

 
وی اضافه کرد: اهمیت این قشر اثرگذار جامعه از سویی و نیاز ارتباطی این عزیزان از سوی دیگر ما را بر آن داشته است که به مناسبت روز دانشجو، اقدام لازم برای به پی ریزی و اجرای این طرح را انجام دهیم.

 
محمدی تصریح کرد: هر یک از دانشجویانی که سیم کارت تلفن همراه ندارند و نیازارتباطی دارند می‌توانند با مراجعه به دانشگاه خود و ارائهٔ کارت ملی نسبت به دریافت سیم کارت مربوطه اقدام نمایند.

 
رئیس اداره مخابرات زرند بیان کرد: سیم کارت‌های ارایه شده به دانشجویان گرامی در‌‌ همان مکان و بلافاصله فعال می‌شود که این مهم تا به حال با این سرعت عمل انجام نشده است.

 
محمدی عنوان کرد: دانشجویان گرامی تا پایان هفتهٔ جاری فرصت دارند ، از این طرح استفاده کنند.

 

انتهای پیام/