تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زرند + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند امروز، ۱۹ آبان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند امروز، ۱۹ آبان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد.

 

Tablighat-Zarand_ (1)

 

به گزراش صدای زرند ، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند وسعت اندیشه های عاشورایی امام خمینی(ره) را احیاگر پرچم تشنه اسلام عنوان کرد.

 
حجت الاسلام مهدی عرب پور بیان داشت : حادثه عاشورا ، بی شک از عظیم ترین رخدادهایی بود که در تاریخ بشری موجی عظیم پدید آورد و مسلمانان و غیرمسلمانان را با ارزش های متعالی و مفهوم حیات هدفدار آشنا ساخت.

 
حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد : عاشورا انگیزه های مبارزه برای حفظ کرامت انسان و نفی سلطه ی ستم را در انسان ها ایجاد یا تقویت نمود و هر اندازه که مسلمانان و انسان های حق طلب با درس های نهفته در آن حرکت خونین وعمیق آشناتر شده ، از آن بهره برده اند ، به همان میزان عزتمند و بزرگوار زیسته و پایه های حکومت طاغوت ها را لرزانده اند.

 

 

 

Tablighat-Zarand_ (2)

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان طی سخنانی خاطرنشان کرد : درس هایی که از عاشورا می توان گرفت ، در سخنان امام حسین و یارانش ، عملکرد و روحیات آنان ، تأثیر آن واقعه در فکر و زندگی مسلمانان و ماندگاری آن حماسه و آثارش در طول زمان نهفته است و کسی که به دقت در مجموعه این واقعه بنگرد ، با این درس ها آشنا می شود و با نگاه جستجوگرانه از صفحات رنگین محرم و عاشورای خونین حسین تا سال ۱۳۴۱ و ۱۳۴۲ و عاشورای آن سال که به قیام ۱۵ خرداد ماه منتهی شد و در نهایت ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ که پرچم تشنه ی اسلام سیراب از اتحاد و دفاع و شهادت شد، رد پای حسین را می یابیم که آکنده از بوی احیای اسلام است.

حجت الاسلام مهدی عرب پور گفت : رهبری راستین چون خمینی را که مفهوم زیبای ثقلین محمد را دریافته و تنهای تنها، برای اسلامی که اسیر و زخمی دست های آلوده بیگانه و آشناهای اسیر هواهای نفسانی ، قدم در جای پای حسین می نهد و تنها با شعار « واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» تاریخ را می شکافد و اندیشه والای فدا شدن برای اسلام را می افرازد.

 

 

ابراهیمی امام جمعه شهر زرند تبلیغ را رساندن پیام خدا به مردم عنوان کرد و گفت: جوهره رسالت، تبلیغ دین خداست.

 

وی افزود: پیام رسانی دین خدا مهمترین هدف پیامبر اکرم(ص) و همه انبیاء الهی بوده است.

 
امام جمعه شهر زرند تصریح کرد: تبلیغ دین خدا بالاترین نعمتی است که خداوند به روحانیون و طلاب علوم دینی عنایت کرده است.

 
حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در مراسم تودیع و معارفه اداره تبلیغات اسلامی بیان کرد: رفع دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

 

وی افزود: شهرستان زرند یکی از شهرستان های دینی، مذهبی و علاقمند به روحانیت با مردمی ولایتمدار و قدمت تاریخی است، از این رو زمینه و بستر جهت فعالیت، کار فرهنگی و تبلیغات دینی در شهرستان زرند فراهم است.

 
فرماندار زرند پشتیبانی و حمایت خود از حرکت های فرهنگی، هنری و مذهبی در شهرستان را اعلام کرد و تصریح کرد:  رسالت تبلیغات اسلامی اطلاع‌ رسانی و آگاهی مردم در بحث مسائل دینی، مذهبی و فرهنگ سازی است.

 
وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی، مناسبت های ملی و مذهبی به بهترین وجه ممکن در شهرستان زرند برگزار شود.

 

 

یادآور می‌شود،‌ در این مراسم حجت الاسلام اکبر سلطانی به‌ عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند معرفی و از زحمات حجت الاسلام مهدی حسنی قدردانی شد.

 

 تصاویر مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زرند :

Tablighat-Zarand- (1)

Tablighat-Zarand- (3)

Tablighat-Zarand- (5)

Tablighat-Zarand- (6)

Tablighat-Zarand- (7)

Tablighat-Zarand- (8)

Tablighat-Zarand- (9)

Tablighat-Zarand- (10)

Tablighat-Zarand- (11)

Tablighat-Zarand- (12)

عکاس : نخعی

انتهای پیام/