همکاری آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی زرند به ثبت رسید

طی مراسمی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد، حوزه فرهنگ و هنر این شهر در مسیری تازه به شکل رسمی همکاری آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی را با بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی این شهر به ثبت رساند.

طی مراسمی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد، حوزه فرهنگ و هنر این شهر در مسیری تازه به شکل رسمی همکاری آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی را با بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی این شهر به ثبت رساند.

 

Hoarmandan_ (3)

 

به گزارش صدای زرند ، حسین امیری خانمکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان با حضور در جمع هنرمندان رشته‌های مختلف هنری این شهر شاهد امضای سند همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند به عنوان نخستین حرکت و اقدام عملی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند بود.

 

 

امیری در این مراسم با توجه به کاستی‌های سال‌های گذشته گفت: اگر حضور مجدد هنرمندان در عرصه‌های مختلف به تولید بیشتر هنری منجر شود بدون شک می‌توانیم جبران کنیم و هنرمندان برجسته زرندی سهم خود را از فضای اجتماعی جامعه مطالبه کنند.

 

 

وی با توجه به تاثیر بدنه فرهنگی، هنری در توسعه و ایجاد فضای با نشاط اجتماعی تصریح کرد: با عزم ملی و مدیریتی جهادی باید در راستای بازسازی بدنه فرهنگی شهرستان تلاش کنیم و این موضوع بدون حضور و فعالیت هنری توسط جامعه پویای هنری امکان پذیر نخواهد بود.

 

Hoarmandan_ (2)

نماینده زرند افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ تلاش‌ها و ابتکار عمل شما ما را هم به وجد خواهد آورد و ماندگاری و جاودانگی آثار خلق شده از سوی هنرمندان بواسطه خرد و اندیشه‌ای است که در این آثار جاری و ساری است تا مردم را به تلاش در همه حوزه‌ها و مسولان را به رفع نواقص موجود وادار می‌کند تا توسعه و رشد در همه بخش‌ها راه خود را یافته و شتاب بیشتری به آن ببخشد.

 

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از خلاقیت و ابتکار عمل هنرمندان اظهار کرد: یکی از خصوصیات و ویژگی‌های برجسته مدیری از جنس هنرمندان در هدایت این مجموعه تاثیرگذار همین اقدام موثر است که توانسته علاوه بر جلب اعتماد یک مجموعه علمی تاثیرگذار چون دانشگاه آزاد اسلامی به ایجاد هم‌افزایی دست زده و بتواند از ظرفیت و توانمندی این دانشگاه به منظور برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های با کیفیت، فضای امید و بهبود شرایط زندگی را در جامعه شهری زرند به همراه آورد.

 

 

این مسئول با توجه به ابتکار خلاقانه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه مدیریتی اظهار امیدواری کرد تا در سالی که یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم مقام معظم رهبری فرهنگ و استفاده صحیح از ابزارهای هنری برای حضور با نشاط اجتماعی مردم در همه عرصه‌ها خصوصا عرصه‌های اقتصادی است در این شرایط پرتلاطم فعلی به بهبود و اصلاح اقتصاد مقاومتی منجر خواهد شد تا با قدرت هر چه تمام‌تر به رویایی با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی بپردازیم.

 

Hoarmandan_ (5)

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند هم با ابراز خرسندی از این رویداد فرهنگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زرند با تاسیس رشته تئا‌تر گام بلند خود را برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر فضای هنری شهرستان و استان برداشته و این تفاهم نامه می‌تواند مسیر همکاری بین دو دستگاه را روشن کرده و تسهیل بخشد.

 

 

کاظم نعمت الله‌زاده ماهانی با توجه به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تربیت نیروهای متخصص و توانمندی که به خوبی توانسته‌اند جریان مدیریتی شهرستان را بدست گیرند، افزود: حضور یکی دیگر از دانشجویان هنرمند دانشگاه در عرصه مدیریت هنری شهرستان می‌تواند آینده روشنی را برای زرند که جزء برجسته‌ترین ظرفیت‌های هنری استان بشمار می‌رود رقم بزند.

 

 

در پایان تعدادی از هنرمندان خواسته‌ها و انتظارات خود را از جمله: راه اندازی مجدد محافل و انجمن‌های هنری، حمایت از آثار در دست چاپ هنرمندان، ایجاد فضاهای بیشتری هنری، حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان از تولیدات هنری مطرح کرده و روسای دو نهاد فرهنگی شهرستان ستد همکاری بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی زرند را به امضا رسانده و مبادله کردند.

 

خبرنگار صدای زرند : مسعود لشکری

انتهای پیام/