تاکید فرماندار در تسریع اجرای پروژه های راه سازی شهرستان زرند

فرماندار زرند در جلسه ای با حضور مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان بر ایمنی محورهای ارتباطی و تسریع در اجرای پروژه های راه سازی شهرستان زرند تاکید کرد.

فرماندار زرند در جلسه ای با حضور مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان بر ایمنی محورهای ارتباطی و تسریع در اجرای پروژه های راه سازی شهرستان زرند تاکید کرد.

 

0.0.51

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند ،  به منظور بررسی اجرای پروژه پل راه آهن واقع در باند دوم محور زرند – کرمان، سه راهی روستای مطهرآباد در دهستان بهشت وحدت از توابع بخش مرکزی و سایر پروژه های راه سازی در شهرستان زرند جلسه ای با حضور مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان، خنجری فرماندار زرند، امیری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و سایر کارشناسان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.

 

خنجری فرماندار زرند از طراحی و احداث میدان در محور ارتباطی زرند – کرمان قبل از پل راه آهن در منطقه بهشت وحدت خبر داد و گفت: شوراهای اسلامی نسبت به آزاد سازی زمین های مجاور این میدان که برای سهولت اهالی منطقه برای عبور و مرور در نظر گرفته شده است، همکاری کنند.

 

وی بر اجرای سریع تر پروژه های راه سازی در شهرستان زرند تأکید کرد و افزود: برای ایمنی محور ارتباطی مسیر جلال آباد – یزدانشهر بین دو دور برگردان تدابیر و اقداماتی بزودی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد.

 

فرماندار زرند به اجرای شن ریزی و تسطیح پنج کیلومتر ورودی شهر یزدانشهر از محور جلال آباد – یزدانشهر اشاره و ابراز کرد: با توافق اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری یزدانشهر آسفالت این محور نیز بزودی راه اندازی خواهد شد.

 
خنجری از آسفالت محور باب گهر، ده میلان در دهستان سربنان و آسفالت محور ده فیاض در شهر یزدانشهر در هفته های اخیر خبر داد و تصریح کرد: به منظور کنترل ایمنی و ترافیک محور زرند – مسجد ابوالفضل سه راهی سربنان، دشتخاک و رشک ها و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و دلخراش در این محور، پلیس راه استان محل مناسبی برای احداث پارکینگ مورد نیاز جهت توقف و کنترل کامیون ها مشخص و اداره کل راه و شهرسازی موظف به اجرای احداث پارکینگ مورد نیاز جهت استقرار مأمورین پلیس راه در این مسیر پرتردد شد.

 

همچنین فرماندار زرند از آسفالت تعریض گردنه ده علیرضا در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

انتهای پیام/